Då - Nu.

Kollade på en skiva från förra datorn och hittade
denna bild från Alanya.

Den gör mig glad men ändå ledsen.
Jag hade en kropp som jag skulle kunna dö för idag,
men jag vet, att där å då var jag inte nöjd. Men när jag ser bilden
idag är jag så jävla nöjd, vet bara inte vad jag har
låtit hända dom två sista åren. JackRabbit antar jag... pizza, friterad stripes
med fet sås, friterade buffalowings, hamburgare, american panncakes m.m

Men, bilden ger mig insperation, att vilja se ut som mig själv för två år sedan.
(Och ja, jag var hälsosamt smal,
åt det jag ville men rörde på mig mycket mer än nu)

Jag suktar inte efter en modell size zero, jag fantaiserar inte om någon annan
som inte alls äter, jag ser inte efter nån som spyr upp sin mat, jag
har inte ett omöjligt mål, jag jämför mig inte med andra,
jag tävlar inte med någon annan, utan mitt mål är relaistisk,
mitt mål är att se ut som mig själv, minus två år.
Tycker det känns som ett jävligt bra mål, sen får ni andra säga vad ni vill,
don´t give a fuck.


Hittade även dess bilder från Alanya:




Blir nog utomlands efter sommaren.


Igår skratta jag som bara den, som vanligt med Cubustjejerna.
Vi var på middag, på Pause2. (Varför har vi inte gjort detta oftare?)



Jag åt sjukt god mat,
små-spett med kyckling, fläskfile och biff,
med tre olika dipper, vitlök, annanas, chipotle,
sen valde jag rotsaker till och dom var så himelskt god,
och annanas dressingen var godast;)
Resten åt biff och Annan tog svamp-soppa

Och sen såklart kaffe drink med päroncongac och baileys,
och sen blev det självklart Plaza;)




Tror jag ska mysa ner mig med älsklingen nu,
inte för att jag har tiden precis, men för att jag vill...


1vecka kvar till flytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0