Fynd.


Här kommer lite bilder på köpta billiga, fynd.
Och för dom som tycker det är onödigt, självfixerat,
tråkigt, onödigt lr bara fult kan ju liksom step out.

Ginas rea var helt otroligt. Skit mycke snyggt
och i butiken i Linköping blev jag helt häpen.
När man kommer in är det ett litet plan med underkläder
och sen åker man upp, det är ju så inne nu med spetsbodys så det
var i olika fäger på dockorna och det va snyggt.
Det va så städat och snyggt, rean var snyggt upphängt
på väg med fäger som gick ihop, inte alls som på
hm där dom hänger rean på ett ställ i olika fäger och former,
såna ställ går jag bara förbi.
Jag fick dubbel kolla flera gånger på priset och på dom
stor rea skyltarna om jag verkligen var på rea.
Snurror med snygga linnen och stilrent, inte som
i Ösd på Gina där dom mesta kläderna ligger på govet,
handlade aldrig på Gina i Östersund, men det kommer jag gör här,
fan va fint det va där.

Hitta denna tunika/klänning, har inget geopard mönstrat än
så nu blev det ett plagg (dom sa på rix att en kvinna har
nån gång i sitt liv ägt nåt gepardfärgat, nu kan jag kryssa
för det)
Iaf, 49kr


Denna klänning med en helt otrolig färg,
duvblå, lila/blå. Skit skönt material. 49kr


Somrigt linne med spets baktill, 49kr.


Köpte 3 för 2 på skopunkten, 398kr för 3 par,
dessa plus lika ballerina som jag har nu fast annan färg.


Nu tänkte jag se Johan Falk- GSI,
brände ut den för några dagra sen, känner att jag måste
se lite Joel Kinnaman, haha.

Daniel har fått ett jobb till,
han är duktig han. Han kommer nog hem snart..

Har haft en sms dag med Emma idag,
har messat hela dagen, känns bra at ta igen lite
förlorad tid, fel å ringa liksom haha, men jag tycker det är
roligt att messa...

Är ledig två dagar till, mår gott
och trivs som fan. På fredag ska jag å Mia ut efter
jobbet och käka, och dricka ett eller två glas vin*längtar*

Kommentarer
Postat av: Emma

Puss på dig sötnosa!<3

Ps. De va inga dåliga fynd du gjort!!:)

2010-08-03 @ 23:33:47
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Hank

Wow !! Bra köp!

2010-08-18 @ 02:35:34
URL: http://spankthehank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0