Har en annan anda idag, vi kan kalla den positiv.

Mitt i allt påminde Sussa mig om Nyår,
vårt nyår som vi besämt.


Jag och Sussa pratade om det redan på festen hos
henne i sommras så det känns kul att det blir av.
Först var det tänkt att vi skulle äta två 2 eller 3 rätters
men nu blir det lyxig buffe från catering.
Endast 179(!)kr per person! Läste igenom menyn och den
verkar super god!
Sussa kommer även göra en dessert så det blir väl som
2-rätters ändå.
Ganska självklart att det blir catering då vi
alla kommer jobba på nyårsafton.



Förra nyår åt vi 3-rätters med brorsan och Jennie med
deras kompisar. Har skitkul förra året.




Nu har det iaf blivit så att jag åker upp.
Men vi ska laga lite julmat tillsammans innan
jag åker upp och fixa nubbe och pynta ännu
mer till julafton så Daniel får det riktigt mysigt,
han är lugn med situationen, det är jag som är missnöjd.
Men efter att vi pratat idag och planerat lite mys och fick höra
hur Daniel ser jätte mycket framemot Nyår så är jag lugnare
och mindre ledsen över det hela.

Har dock inte ringt mamma än och berättat
att det blir bara jag och att det blev ett annat tåg,
skiljer bara 3 timmar dock men till det tidigare hållet.
(kommer fram 03.25 istället för 6.20, vem vill
hämta då liksom, men det löser sig!)



Nu har jag varit ledig endel så det ska bli
roligt att åka iväg på jobbet imorn,
Cubus here I come;)

Kommentarer
Postat av: Renée

Elisas ska spela i Östersund den 9 april! ;)

2010-12-15 @ 00:42:12
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Farmor Verra

Jag kan hämta! Vill hämta!

2010-12-15 @ 09:32:25
Postat av: Farmor Verra

Jag kan hämta! Vill hämta!

2010-12-15 @ 09:32:40
Postat av: Z

Va? Men det är ju kl kvart över tre på natten svärmor Veronica och det blir ju bara jag... Jag kanske tar taxi upp till Anneli i Torvalla.

2010-12-15 @ 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0