Delfinal 1- bitterhet.

Hur kan den enda låt som låter som
en schlager inte gå vidare? Hur kan ett gäng
som bara står å läser upp en text gå vidare
för en tvättäkta schlager?
Jag blir fan bitter, är nog en dålig förlorare trots allt.
Borde bara se finalen och inte se hur dom bästa
åker ut. Hur tänkte ni?
Sms-röstade igår iaf på Linda.

Snygg, himelskt hår, påminde om Helena Paparizou.
Men det var längesen vi slutade skicka rikitga schlagers till final.
T.o.m. med bror som absolut inte skulle se schlagern skickade:
"Vad är det för fel på Sveriges jävla befolkning???"

Hade alltså lite fest igår. Hade gjort krabbröra i krustader,
varma chips med tacoröra, plus att mamma gjort en rödpesto
och köpt crostini, det va jätte gott.
David: "Fan vad jag kommer sakna dom här chipsen när ni flyttar" Haha...
Vi tjejer hade gått in lite i ett schlager tema, guldglittrig ögonskugga,
lockat hår och glitterspray.





Jag hade inte tänkt gå på krogen men Anneli ville det,
jag sa till grabbarna att om dom fick med sig Daniel ut så följer jag med.
Och så blev det faktiskt. Men Daniel blev bjuden på mintu och teuqila
sen stod han ute och spydde. Hjälpte han på bussen, vi åkte hem 01.30,
var ganska nöjd då ändå så, ställde
en hink brevid sängen och gick ut med Nikita, stackarn;)

Daniel har bäddat ner sig på soffan och ser nån crap westen film med Clintan,
inte min grej. Men det va jag som sa åt han att kolla på den så jag får skylla
mig själv. Ska lämna tillbaka filmerna idag, har sett "I skuggan av värman"
två gånger, och vi ska se Johan Falk-Leo Gaut sen innan jag lämnar igen dom.
Tror faktiskt jag hyr dom två sista Johan Falk filmerna då ochså,
kan liksom inte hålla mig.


Vem har fest nästa schlager-lördag?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0