Fest!!!

Ikväll är det fest hos Anneli i Emmas ära.
Hon åker ju till Australien i 3månader nu
på måndag! Hennes dröm går i uppfyllelse.


Fan vad jag garva igår när vi åkte pulka,
har filmat grabbarna när dom åkt i olika hopp,
ska försöka fixa in det här imorn.




Schlager åt folket!
Innerst inne fanns det nog bara en som jag skulle vilja se som vinnare
i år men hon åkte ut första tävlingen. Jag tyckte hon var helt klart bäst!
Men det är inte över än, det är sista tävlingen ikväll, men det är nog bara
Sibel som skulle kunna få mig att ändra favorit ikväll, men jag tror ändå inte
att jag kommer inte ändrar mig...
Snygg, sexig, schlager låt:


See ya.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag höll också på den låten. Damn...

2010-03-02 @ 20:42:38
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0