Ja, jag lever jag med.

Nu har vi fått modemet... det blev försenat. *vår vanliga otur*

Nu sitter jag i köket vid datorn, ett glas vin,
och 4 galna grabbar (David, Ronny, Johannes å Daniel)
som får mig skratta hela tiden.
Vi ska iväg till sportfältet och möta lite folk snart och
åka massa olika åk ;)



Magnus Betnér uppträder nu, Anneli med Simon är där, Ted är ochså där.
Men för er som shablade till det som jag, så finns det en extra show
bara i Östersund, den 25april, men då har vi redan flyttat å han kör
inte i Linköping. *vår vanilga otur*

Imorn ska jag, mamma, Daniel å Nikita till Rödön
å träffa Nikitas föräldrar, Coffee och Cosby.
PLUS att det finns sex valpar där som är 7veckor ;)
Det värsta är att denna 3färgade underbaring till hane
inte är tingad, allt kan hända, nerå, eller, haha...





Jag håller på att längta ihjäl mig till Linköping nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0