Mm...

Första gången jag hörde att Jackie skulle vinna Paradise
Hotell var från Katrin Zytomierska alldeles i början av
säsongen. Hon sa i "Vakna med the Voice" att Jackie själv
gått runt och starta det rycktet.
Jag var bara tvungen att se ett avsnitt bara för att se vem den där
Jackie var, och jag tänkte, ne, det kan inte vara sant, så störig,
hon kommer åka ut!
Så tänkte jag tills igår, då jag fatta att hon
kommer ta hem skiten, sagt å gjort. Fan vilket skit program.

Hyrde film i söndags, 2 filmer utav dom med härlige Joel Kinneman.

4an har ju slutat sända Johan Falk filmerna på söndagar och jag kan
inte vänta så jag hyrde "Johan Falk-Leo Gaut", hemske Leo Gaut alltså,
han var kanske inte så jätte hemsk i denna fil men i första filmen "Noll tolerans"
(han som även är hemsk i "Män som hatar kvinnor").
Daniel ville se "Inglorious bastards" som han såg på bio,
det va spännande, nåt brutalt kan hända närsomhelst.
Och sen såklart den Jossan skrivit om "I skuggan av värmen". Den var
bra men mörk.




Ska ner å luncha med Åsa idag på Pause.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0