Sound.

Snön föll i sitt stora när jag å Nikta var ut,
men det har slutat nu.
Jag har gillat snön å vintern i år har tyckt det varit mysigt,
jag är en utav dom få som inte klagat på kylan, förutom
när bilen inte startat, men nu... nu tycker jag det är klart.
Klart med kyla, klart med snö, klart med vintern!
Våren är SÅ välkommen!

Fick mina underbara högtalare idag!
Hittade en skiva från Minna med gamla Takida låtar
som jag fakitskt tycker om, dom riktigt första som dom gjorde
som typ bara fanns på en crap demo med dåligt ljud, dom låtar
som jag tror alldrig gjordes på en riiktig skiva DOM är bra,
tycker inte om Takidas låtar idag,
men fan vad jag njöt av dom låtarna med den basen och de ljudet;)
Tankarna gick o-avkortat till midsommar i Gällö med
Minna för X antal år sedan då vi sjöng takida i lampan, haha.
Dumt kanske att testa ljudet halv tio på en onsdag, men men.
Hittade även en gammal skiva med bl.a "Rosa Helikotern" och
tänkte o-avkortat på Renée,
även om jag tror att vi aldrig tillsammans popat den låten,
men det fick mig att se oss tillsammans.


Det kommer se bättre ut sen när vi skaffar nya TV bänkar, kommer
inte ta med svart/gråa kombinationen till Linköping även om jag gillat den hela tiden,
den har alltid varit snygg med min gråa soffa.
Har hittat nya på Ikea som vi först skulle
köpa av bror, men vi köper dom där nere, Ikea ligger så nära,
kommer staplar två på varandra som bror å Jennie gjorde..


Daniel är hos grabbarna så jag har kunnat poppa gamla låtar som "Whiskey in the yar",
"Soldier" "Rosa Helikoptern" "Snappy" Och sen favoriten med Kid Rock
och Sheryl Crow "Picture", på dom nya högtalarna. Yey säger jag bara;)

Tror dock inte Nikita tyckte om det nya ljudet;)


Lyssnar på Lady Gaga brevid vår stationära dator,
min MP3 går även med högtalare, det är nice.
Anneli vill ha med mig på dans igen på fredag men hade tänkt en lugn
helg. På fredag är jag ledig men börjar tidigt på lördag och ska jobba söndag.
Blir nog en lugn schlagerkväll hemma denna helg. Så som jag fattat det är det
ingen utav dom närmaste med fest denna lördag,
men kanske nästa schlager-lördag?

MVH/Z

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha Takida i lampan, fan va jag garvar för mig själv. Och Snappy haha... Vilka tider.



Det där att stapla två tvbänkar på varann blir nog skitsnyggt det :)

2010-02-11 @ 00:01:11
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh picture ger mej flashbacks (eller hur de nu stavas;P), riktigt snygga var högtalarna också, var köper man dom`? är tbx på frasses :( surt som attan men har inte så många andra val för tillfället, säg gärna till något om du vet något ledigt :)

2010-02-11 @ 07:07:52
URL: http://godistrossel.blogg.se/
Postat av: MarielleGrääs

haha jag vet, jag måste alltid ha med mig. annars torkar läpparna ut. ja ni får ta och komma hit tycker jag :D



förresten, en såndär tv-bänk ska vi också köpa. fast vit, vi har ett vitt soffbord i samma serie som vi fick av mamma när hon var på ikea, och det måste liksom matcha ;)

2010-02-11 @ 15:57:17
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/
Postat av: Emma

Ja precis samma här. Tankarna snurrar runt som fasen i huvvet!haha:) Men det rer sig alltid. Jag är bara i panik över att det går så fort. kan ju knappt sova på nätterna längre. Men det kommer bli så otroligt spännande. Jag ska äntligen ut på min resa som jag snackat om så länge. Känns så overkligt. Och jag förstår att det känns samma för dig gumman. Allt kommer förändras men förändring är spännande och otroligt roligt. Jag önskar er all lycka därnere gumman. Kommer kännas skitkul att ha en kompis att hälsa på också när man hälsar på släkten!:) Puss <3

2010-02-11 @ 19:30:02
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0