Helgen som gick i ett.

Igår var det alla hjärtans dag. Vi brukar väl inte ge varandra
saker men hitta på nåt iaf, typ ut å äta lr gå på badet, lr göra
god middag lr nåt, för jag gillar alla hjärtans dag,
skiter i om ni inte gör det men jag gör det. Behöver inte vara en dag för
alla som är ihop utan själsfrender lr bästa vänner lr familj.
Brukar få kort av mamma + 200kr på Svedbergs Guld lr 200kr på Guldfynd
men i år fick jag uppsakattat nog 300kr på Easten Place, hur fint som helst.

Men vi gjorde som inget igår, jag jobba, en rikitigt bra dag på jobbet,
100% min lön plus att vi klara budjet med 15% så det blir 15kr extra
per timme;)
Vi gjorde jätte god kycklingsallad hemma med
massa gott i och vitlöksbröd till, hyrde en film på Kvantum som jag velat
se ett tag, den va så tragisk, det va så synd om killen,
å jag grät på slutet. "Boy A"



Ifredags åt vi ju lite gott å drak lite vin, men båda
var trött så det blev en lugn å tidig kväll, så jävla skönt.
Stekte champinjoner och blandade med kantarell ost och
smörade på rostat bröd, sen gorgonzola fylld lax med
pressad potatis och grogonzolasås. Blev jätte gott.


Åsa kom efter jobbet på lördagen, hon gjorde jätte god middag,
lövbiff med ädelost röra imellan köttet och rotsaker i ugnen.
Vi drack vin och kollade på schlagern som var lite bättre
denna gång än förra tyckte jag. Tyckte ju iaf om två låtar denna
gång än förra då jag gillade bara en, plus att den jag hejade mest
på iaf kom till andra chansen och inte åkte ut.


Utrensning av mina kläder gick bättre än väntat,
fick behålla catsuiten Renée.
Var väldigt hård mot mig själv å rensade ut ganska mycke fina
kläder men som jag känner att jag är klar med. Åsa sa t.o.m.,
ska du inte ha kvar den där?
Nej, jag måste tänka rikitg utrensning,
tänker inte ta med mig massa skräp å skit till Linköping,
där börjar ju ett nytt liv med nya ting.
Några klänningar ska ut på tradera,
finns en hög till tjejerna att se igenom, alla som vill, och en hög/fylld sopsäck
som ska ges bort till röda korset lr nåt.
Men är inte klart, det är mycket kläder kvar,
vi kanske gjorde hälften iaf.

Idag blir det nog hemma dag med städ och CV-skrivande
men sen i veckan vill jag ses nåt, käka en god macka på
Pause, lr ta en kaffe på törners. Längesen jag å Renee sågs,
samma med Anneli, plus Linda å Anna som slutat på jobbet,
längesen ja fika med Emma, plus, plus, plus...
Jag styr upp nåt.

Älskar min Daniel.

Love is in the air.

Kommentarer
Postat av: Denice

Hellu tjejen!

Vad heter du på Tradera? man kanske ska ta sig en titt på dina auktioner när det finns utlagt.

Kram

2010-02-15 @ 21:13:24
URL: http://dnajz.blogg.se/
Postat av: Anna

Va jätte länge sen sist, så vore riktigt skoj o ta en fika nån dag:) Kan ju försöka ta det nån dag när det är flera som är lediga. Massa kramar

2010-02-16 @ 10:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0