Sötast i världen.

Nikita är så gullig. Här på ryggstödet till soffan
kan hon sitta hela dagarna och titta ut. Små-tassarna på
fönsterbrädan. Man märker när någon kommer med en hund
förbi för då ryggar hon upp sig och blir lite uppspelt.
Ibland sover hon där, kurar ihop sig men har ändå tassarna på brädan, haha.

Sötunge.


Vanlig, svartvit, sepia.


Jag har egentligen aldrig varit nån som brytt mig om
ljud, bild lr kvalite på såna saker.
Det tog länge innan jag skaffade en cd-freestyle som alla andra hade
och det tog länge innan jag skaffade en mp3, det tog länge
innan jag skaffade en större TV och ännu länge innan jag bytte
från vhs till dvd, vilket jag egentligen aldrig gjorde eftersom jag köpte
en dvd som hade både vhs och dvd. Jag har inte blivit intresserad av
nån platt tv än lr det där hd. Daniels tv har i princip gått sönder så det kanske
blir en platt-tv ändå eftersom marknaden i knappt har nåt annat nu. Känner
liksom inte för att köpa nåt för att alla andra har det...
Som sagt, jag bryr mig inte så mycket om bättre bild lr ljud.

MEN jag gillar ju musik och jag gillar hög volym. När jag lyssnar
på Pussycat Dolls med "I don´t need man" lr Alcazar ""Stay the night"
i min mp3 så är det verkligen ett bra ljud, nästan så jag känner basen,
nästan så att låten får sitt rätta jag, det gör mig glad, kan ha riktigt högt
utan att det skrålar liksom.
OCH nu när jag var hos Emma blev jag impad av henns högtalare
för andra gången, att så smått och stilrent kan låta så bra?
Rikitgt bra ljud, hög volym på dom små tingen men ack
så bra ljud.
Dom kommer i set med basen. Love it!
Tänkte beställa ikväll tills på lördag men dom hinner nog inte fram
så nästa vecka köper jag dom vackra tingen, plus SÅ bra ljud.
(Jag kanske börjat bry mig ändå)

Det blir dom svarta och den runda basen;)


Yej.

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh söta Nikita! Jag saknar Dogge när jag ser henne...

2010-02-03 @ 22:36:35
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: andrea

klart jag kommer ihåg dig! =)

det var du som hade växt upp ihop med calle o jens ju! =)



de där högtalarna var as balla! vart beställer ni dom? ;)

2010-02-03 @ 23:04:42
URL: http://lovelywickedrude.bloggplatsen.se
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ andrea Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

din vovve är det en renrasig pudel? =)

2010-02-04 @ 12:50:16
URL: http://lovelywickedrude.bloggplatsen.se/
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ andrea Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

jag hittar ju inte de där högtalarna på sidan :P



hon är vrkligen jätte fin! jag har hört att pudlar är allergi vänliga så jag har funderat på att köpa en faktiskt. Om det blir lite häng i sommar kanske Nikita följer med? Så kan jag gosa med hon lite o se om jag tål pudel eller om jag blir jätte sjuk :P hehe..

2010-02-04 @ 13:43:06
URL: http://lovelywickedrude.bloggplatsen.se/
Postat av: Anna

Va söt Nikita är :)

2010-02-05 @ 23:21:22
URL: http://elva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0