Alltså... hjälp.

Fick fler bilder på lägenheten idag och
den är så himla fin, men just uteplatsen är väl
det jag fastnat för. Det har alltså blivit så nu
att vill vi ha den så får vi den, 15 april.


Men hjälp. Hur bestämer man sig? Vilka krav har ni på
en lägenhet, skulle ni kunna ta den osedd?
Kravet jag hade var markplan med uteplats, sen bryr jag mig
inte så mycket om badkar, tvättmaskin, diskmaskin även om det är ett plus.
Många av mina vänner har flyttat iväg en sväng eller ett par år.
Åsa flyttade först med Gabban till irland, sen hem, sen själv till Irland och har bott
där i två år tror jag, Renée flyttade själv till Köping, Emma till sin farbror
i Linköping och sen till annan egen lägenhet, Jessica tog hela sin familj
till Norrköping, Minna flyttade med sig karl till Uppsala, My har flyttat till flera olika
städer, Jennie flyttade till Fagersta.
Och alla som flyttat runt i Östersund lr Jämtland. Hur fick ni tag
i lägenhet? Har ni ångrat en lägenhet?



Är så tankspridd, kan inte ens kolla på Lost utan att jag är någon
helt annanstanns och tänker på lägenheten eller möbler jag kan
skippa ta med.
Känns så otroligt att ta ett beslut nu om boende fast
flytten inte är aktuell förän slutet av april/början på maj.
Jag vill inte bara ta första bästa men denna lägenhet verkar så
bra å fin, vågar vi vänta i tron om nån finare?

Ärligt, vad hade du gjort?

http://www.blocket.se/ostergotland/Frasch_3_a_i_narhet_till_Universitet_och_stan_25361515.htm?ca=14&w=1


Just ja, var i Åre igår, kul kul var det, mysigt med bil åk,
massa skratt när jag å Emma fick en NYCKEL till toan på Statoil,
33grader kallt då vi stod i kön.




Har jobbat idag.
Nu ska jag en snabbis till Anneli, sen vill jag sova.
Ska jobba imorn igen.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag och Magnus fick napp på flera olika lägenheter. Vissa bättre än andra, men det slutade med att vi bara tog den som lät bäst. Utan att vi sett den mer än på bild. Du har sett bilder, den är på markplan som du vill ha det och den har massa andra plus. Man måste våga för att vinna och jag tycker att den där lägenheten verkar asbra. När måste ni bestämma er? Jag tycker ni ska köra på! :P

2010-01-08 @ 21:21:56
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Måste bestämma oss typ imorn.

2010-01-08 @ 23:17:38
Postat av: Linnea

känns det bra så ska ni ta den! den verkade ha många fördelar. eftersom linköping är en pluggstad så kommer det kanske inte vimla av tomma lägenheter ju närmare skolstart och höst man kommer... man ska bara ångra det man aldrig gjorde här i livet! kör på. lycka till! :)

2010-01-09 @ 00:26:55
Postat av: Jossan

Jag tycker ni ska köra järnet! Inget vågat, inget vunnet! Lycka till i vilket fall.

2010-01-09 @ 10:48:46
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vi såg att denna lgh var ledig på bostadsförmedlingen här och vart kär i planritningen på en gång och sa att den SKA vi ha. Vi ringde varje dag och tillslut fick VI den trots att det var ver 75 sökanden och vi bara hade 15 poäng (man får 1 poäng/dag man är medlem)vi fick inte ens se bilder då hon som hade lgh var allt annat än medgörlig, fick knappt ringa och fråga vilken färg det var i badrummet utan att hon vart sur. Men vi sa att är den helt förjävlig får vi hitta en annan kanske i samma område eller göra om. Men vi bara älskar denna lgh. Lite nya tapeter men den är underbar med uteplats. Ja, du har kanske sett min kort. Vi chansade och tog den HELT osedd. =D

2010-01-09 @ 10:52:18
URL: http://tijawi.blogg.se/
Postat av: Dempa

hahaha det var mig ingen dålig nyckel duuuu.. :D kan förstå att ni fick er ett gott skratt xD

2010-01-09 @ 14:40:56
URL: http://dnajz.blogg.se/
Postat av: Renée

haha, lilla nyckeln =D

Jag tycker ni ska köra. suger den helt och hållet så kan ni ju isf flytta. inte så kul men..

men vad kan nackdelen vara? fula tapeter kan man byta. kass planlösning löser man ändå =)



Kör i vind! =)

Puss

2010-01-09 @ 15:22:00
Postat av: Z

Jag har ju fått en planlösningsbild ochså, och denna 3:a är lika som alla andra vi kollat på genom stangastaden.se, plus många garderober vilket är ett måste för mig vet ni;)

2010-01-09 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0