.......

Tack alla som grattat via sms och
som sagt fina ord på bloggen om nya lägenheten.
Känn bra, känns konstigt, känns nervöst
men framförallt spännande.
Mamma vet dock inget än.... åhh...

Men det är inte helt lätt att lämna allt.
Har just nu ett jobb som jag älskar, och
kollegor jag kommit jätte nära.
Alicia och jag klickade från dag ett,
vi hörs privat och kan berätta det mesta för varandra.
Sen har jag fått jätte bra kontakt med Maria och Linda,
vi hörs ochså privat och hittar gärna på saker ihop,
det är liksom vi fyra som är, plus Anna på ett hörn men eftersom
hon bor i Åre så blir det inte lika ofta att man ses eller jobbar ihop.
Men nu har det rörts om som fan i grytan så jag vet inte hur framtiden
blir där ändå, folk snackar en massa, 2st har blivit uppsagda.
Hursomhelst kommer det bli jobbigt att åka ifrån kollegor som
man blivit kompisar med plus jobbet på Cubus.
Men roadetrip blir det för dom ner i sommar.
Ser framemot och tror att jag kommer träffa flera underbara
människor och roliga jobb på denna spännande väg.



Har för övrigt fastnat helt i Johan Falk filmerna,
vet att Jossan och Emma har hållt på å kolla på dom
förut men jag har som inte satt mig in.
På tv har ju det nu gått "Gruppen med särskilda insatser"
och "Vapen bröder", hur jävla spännande som helst.
Lånade även hem dom 3 första filmerna, har sett dom men för längesen,
Daniel hade inte sett dom, men man märker ju att dom nya filmerna
är bättre och modernare.


Längtar tills på söndag då "Johan Falk-National target" är.

Känner mig helt splittrad efter att fått höra allt
från jobbet igår, kunde knappt sova i natt, känns
som att man kanske står på tur...

Kommentarer
Postat av: K

Oj vad har hänt på cubus då om dom säger upp folk? :O

2010-01-20 @ 18:06:33
Postat av: Zandra

Vem är "K"?

2010-01-21 @ 09:17:03
Postat av: Anneli

Hej vännen!

Har inga pengar på min mobil.. Såg ditt mess!

Ska försöka få till ngt inlägg snart=)

I helgen ska jag jobba både lördag och söndag (dagtid), så det blir nog bara lugna kvällar hemma. Vad ska du göra? Vi måste ses snart!

Vad är det som händer på ditt jobb förresten? Går det inte bra för dem?

Kram!

2010-01-21 @ 11:12:29
Postat av: Z

Det handlar inte om att det inte går bra för cubus utan nåt annat, kan inte säga mer här. Ringer lr kommer upp ikväll.

2010-01-21 @ 18:44:26
Postat av: Anneli

Allright. Ska på gitarrkus ikväll och kommer hem runt halv tio! Så då får du gärna komma förbi. Kram!

2010-01-21 @ 19:12:41
Postat av: Linda

Söta du! Kommer att sakna dig så mycket här i Östersund! Men roadtripp blir det =) Ha så kul på lördag nu! Stor kram

2010-02-05 @ 12:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0