Kärt besök.

I söndags knackade det på dörren och överaskad som jag blev
sto Mia där, kvinnan jag köpte Nikita av och hon hade med sig
Nikitas pappa;)
Gud så roligt, hundarna lekte å lät om vartannat,
eftersom Nikita var på hemmaplan så blev det en del morr ochså
men inget värre. Det var så roligt att se Cosby.
Nikita å hennes pappa har samma konstiga saker för sig,
jaga svansen, leka med vantar så dom flyger m.m
Mia bjöd hem oss till hennes gård på Rödön (hon bodde i stan när jag köpte N)
Hon hade även 1vecka gamal valpkull hemma, åhhh.. Vi åker nog dit om
en månad då dom är söta och roliga att leka med, hoppas dock alla är
tingade då annars lär man väl få för sig nåt som sist;)

Kollar på soffor, finns ett helt hav där ute, ska köpa ny sen
eftersom jag säljer min hörnsoffa med fotölj å fotpall när vi flyttar.

Vi fastnade för denna soffa först, men såg sen att kuddarna
liksom är små å lösa, ingen hit, lr?



Vill helst ha två divaner, eller en stor.
Bror bad om extra stor å lång divan till hans soffa,
två får lätt plats på den, hur skön å stor som helst,
vet dock inte vad den heter.
Vill ha en grå lr en mörk brun.








Hmmm...

Jobbat idag, kul men lugnt.

Killarna spelar "Risk" ikväll,
kan inte riktigt de spelet...
Jag tar ett glas vitt istället.


Ses?

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag hade velat ses, men det är ju en bit ifrån... :P

2010-01-13 @ 23:11:49
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Jag hade ochså velat de, tänkte på det idag när Daniel är hos grabbarna hade vi kunnat catch up här.... Men vi hörs ju endel på mobilen iaf.

2010-01-13 @ 23:45:37
Postat av: thor bleeker

hej

Den bruna soffan i hörn med randiga kuddar.

Var kan jag köpa den?

thor

2012-07-16 @ 12:00:06
Postat av: thor

ho ho

2012-07-17 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0