Yeh!

Pga av Annelis mobil som dummar sig ibland blev
det inge spel å vin med henne å Emma ikväll,
vi trodde hon sov efter en sen biokväll igår men det var mobilen
som krångla så det blev bara jag som kom upp sent å drack lite vin å cider.
Men jag gråter inte efter denna kvälls planering,
på torsdag åker vi, jag, Anneli, Emma (Simon, Daniel?) till Åre på Bygget.
Hoffmaestro spelar då, Emma å Anneli såg dom på Urkult,
jag har bara hört dom genom Anneli.


Blir skit bra de!

Ja jag vet, det är kallt, det var ett jävla tjat.
En lång promenad med Nikita känns så skönt med rätt kläder
och rätt takt. Hur skönt som helst med Lady Gaga i lurarna och
se Nikita njuta med skutt å spring i djup-snön.



Gjorde en vegetarisk lasagne igår alá Anna Skipper.
Strimlade morötter, champinjoner och rödlök i mat-beredaren
som färs med mycke oregano och kryddor,
soyagrädde med fetaost, och zucchini/squash
som lasagne plattor.
Hur gott som helst, bland det godaste jag fått till,
åt det idag med till lunch.... och middag;)




Nu ska jag dricka klart mitt vin, ta en cigg,
kolla på Lost i sängen med älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0