Crazy night with the girls.

Utekväll.
Först en eftermiddag hos Mia med ett glas rosévin, sol
och hennes underbaring till son, Noel.







Förfest hos Johanna, plus två kompisar till henne där som jag aldrig träffat,
tyvärr kunde varken Johanna K lr Cissi komma:/
Jag drack vin, och sen två drinkar, drinkarna hade jag kunnat varit
utan om man säger så, men det va kul. Jag å Sussa fick för oss att
dansa på taket utanför, det va sol å bra musik, sen gick vill till utstället Trädgår´n.
Sen åkte jag hem med tåget och sen kring halv 12 dagen
efter började jag jobba. När jag kom hem fick jag kycklingtacos.









Nu har jag packat och ställt kl på 03.30-tåget går 05.06 till Jämtland.
Folk säger att man ska packa ner jackan men vadå,
jag har hängt undan min jacka, har gått i kortbyxor, uppvikta
byxor och shorts ett tag nu, känns jobbigt att packa tjockt.
Imorn och å på onsdag ska det vara 25 grader här...


Måste försöka sova nu.

Kommentarer
Postat av: Minna

Va härligt det såg ut när ni dansade på taket :)

2010-06-22 @ 14:30:06
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0