Det luktar sommar ute.

En solig dag som denna, vill jag ha alla dagar på Peace and love,
tack vara Denice fick vi biljetter för 875 istället för 1495, tack vännen.

Har pratat i telefon i sträck i två timmar efter jobbet,
först Renee, sen Emma, sen Åsa,
plus att jag massa med Danniels mamma medan jag prata med Åsa, haha.


Jag vill bara dra mitt strå till stacken och erkänna att jag brukar
klaga på Renee, Åsa å Emma när dom kom hem å hälsade på när
dom bodde borta, jag tyckte liksom att vadå, vi har setts
en dag när du varit hemma en hel vecka (betyder inte jag mer, snyft, snyft)
men NU fattar jag, det gör jag. Tar tillbaka allt jag sagt när jag varitt irri på er.

Vi har inte ens kommit hem och dagarna är redan planerade,
känns det som, av andra.

Mamma vill hämta oss direkt på tåget 13.32 och ta oss till marieby
för att sen ställa till med lite fest, middag och vin och fixa så bror å
Jennie kommer dit
(även om jag tror att Veronica vill träffa sin son det första och tvärtom)
Sen på onsdag tänkte jag kanske åka till pappa och hinna träffa Åsa
om hon inte skulle jobba, sen på eftermiddagen så ska vi ju fira Daniels
mamma som fyller år och sova där, på torsdagen ska jag träffa Emma och
kanske vara där tills Anneli slutar så vi kan hänga lite, sen vill jag hinna träffa
Cubus tjejerna som jag nu kollat lite med om vi ska gå på Plaza på torsdag.
Sen på fredagen är inget bokat på dagen
(Jag å renee kanske kan ses??)
men på kvällen ska alla bröderna åt Daniel, och Marielle hoppas jag å lille
Julian fira midsommar hos Daniels mamma.
Sen på lördag vet jag inte, mamma vill säkert ses igen. Plus att vi ska träffa
Daniel pappa nån gång.
Men lördag är alltså inte bokad, puh...
Jag å Daniel kommer knappt ses under veckan plus att Nikita är med.
Så jag vill bara säga att om jag inte hinner träffa nån,
eller att jag glömmer att höra av mig så är det inte för att nån är mindre
värd utan för att dygnet bara har 24 timmar
(plus att jag inte har någon bil där å då)
Annars får väl ni komma ner till Linköping å ses!;)


Daniel hade gjort bäst i från sig på jobbet igår
så han kom hem med ett presrentkort på MQ
som jag fick;) Han är så himla duktig, han är ute med
kollegorn ikväll.

Bror är på festival, så kallade Metal Town i Göteborg.

Ledig imorn, Nikita ska få träffa lite av en "extra matte"
imoron som ska vara hundvakt till henne lite nu å då
men framförallt när vi åker på Peace and love. Ska bli jätte kul
att träffas.


Ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0