Besök i Östersund

Ja, en hektisk vecka har flygit förbi,
nu är vi hemma och det känns bra.

Vi åkte alltså tåg med Nikita upp till Östersund i tisdags
och det gick bra, hon ville sitta och titta ut men ibland
skulle hon upp och sen ner på golvet sen hit å dit men i överlag
var hon jätte duktig.


Mamma hämta oss på tåget, efter det åkte vi ner till sjön och
tog långpromand med hundarna längs vattnet och skogen.
Efter det blev det oxfile och kyckling från grillen,
goda såser och sallader. Vin och päroncongac blev de ochså;)
Johan å Jennie kom å det va trevligt.



Sen på onsdagen åkte vi in för att träffa Daniels mamma Veronica
som fyllde år, vi fika på törners sen åkte vi hem till dom.
Sen käka vi middag å tårta.
Drack vin senare och sen whisky/cola.

På torsdagen hann vi bara åka iväg och handla all
mat inför midsommar och dricka inför midsommar,
hem för att grilla igen, sen åkte jag å svärmor på Sex and the City 2,
mötte även upp Renee å Rebecca där.
Fan vad rolig den var. Ska köpa den när den kommer ut!


Efter bion åkte jag direkt upp till Maria
som väntade med Cubus tjejer och smörgåstårta, hon häde
även köpt vin å cider som vi "smutta" på.




Kom hem halv 4 på morgonen, sov till elva
för att käka och sen dra iväg till pappa för att hälsa på
men kom iväg mycke senare än planerat så jag han bara träffa
han i 2timmar:(
Men det va roligt, mina kunsiner/grannar Anja å Morgan kom förbi med
deras hundar, så dom lekte och sprang kring huset, riktigt
fint väder blev de då ochså.


Kom hem till Veronica kl 16 från pappa och då var det bara att
sätta sig å äta för dom hade redan börjat med sillen å snapsen.
Då va allt igång igen fest och skratt. Efter sill blev det grillad kyckling.
Julian åt bea med sked och lekte med Nikita. Sen lekte vi lek ute som Emil
lärde oss och det va jätte kul. Julian sparkade boll med sin fränta baseboll jacket
(vill ochså ha en sån)


Sedan gick jag å Daniel en bit bort där det va fjortisfest och
David å Hannes var på plats;) Vi spelade Med Andra Ord
och lärde dom uteleken som Emil lärt oss, skit kul va det,
kom hem halv sex.

På lördagen hade jag lite tid att göra ingenting på innan jag skulle
lämna bilen hos morsan som jag fått låna.
Sen när jag kom tillbaka var det bara att ställa sig i duschen
och sen sminka mig på en kvart då vi skulle åka till Daniels pappa
och grilla.
När jag kom dit tog jag en cider, men sen va det bra, så jävla trött,
maten blev inte klar förän 3timmar senare, och jag var vrålhungrig
och sen somna jag nästan på soffan så jag va inge kul sällskap den dagen men
det va ju trots allt 5e dagen av alkohol.
Inga bilder tagna då men Carro å Örjan var där från Köping
med söt Manne å han lekte å prata med Nikita som om hon var
en lillkille som han.
Hann ju inte träffa Åsa, Anneli lr Emma,
Renee bara snabbt å bror bara en gång...
Kändes som jag å Daniel ochså gick om varandra på dagarna..
Men men, så blir det.

På söndagen åkte vi med Örjan å Carro till Köping,
fick se deras radhus sen åkte vi tåg därifrån.

SÅ jävla skönt att sova i vår säng i natt,
kände på lördagen att jag längtade hem till Linköping
även om besöket hemma har varit skitkul och uppskattat.
Men vädret, fy vad kallt. Det blev ju fint vissa dagar
men aldrig riktigt varmt. På midsommar dagen var det 6grader på
eftermiddagen, 6grader!! På lördag ska det vara 30grader här i Linköping.
När vi kom fram kl 22 igår var det alldeles ljumet
och idag/ikväll har jag bara haft linne å shorts,
annat går inte.


Har varit ledig en vecka och imorn är det jobb
och det ser jag framemot (i två dagar sen är det Peace and Love:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Åhh vad jag önskade att jag kunde vara med er tjejer =) Blev så full i skratt när jag fick messen från Jennie!! "men du har ju ciggen" Ha ha ha.. Men saknade verkligen er den kvällen och speciellt dig, men som sagt! Hade VERKLIGEN fullt upp. Hörde att ni hade trevligt iaf ;)

Kollade på korten, du måste ha gått ner i vikt gumman =) Du e jättefin!

Massa kramar <3

2010-06-28 @ 23:54:04
Postat av: Z

Nej du, jag har inte gått ner, snarare tvärtom tror jag...

2010-06-29 @ 08:09:26
Postat av: Minna

Verkar som du haft en bra vecka! Men det är ju alltid skönt att komma hem igen. Till värmen :)

2010-06-29 @ 15:12:23
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0