Het dag.

Idag har det inte varit ett enda moln på himlen på
hela dagen eller kvällen, helt otroligt.
Har varit ledig och suttit i min solstol i nya bikinin hela dagen, säkert 26-28grader
på uteplatsen för det va 20 i skuggan på framsidan.. Sjukt varmt iaf.
Sprang in å gjorde lunch, kryddig kyckling med melon och sugersnacks,




Kring 16 tog jag å Daniel en 30min promenad ner till stan för att kolla
på marknaden i city, Inernational Street Market.
Massa olika bakverk/delikatesser från olka delar av världen. Dom stod i olika
tält med egen landsflagga och hade massa olika gosaker som tårtor,
oliver i olika sorter, korv, ost, godis, frukt, paella m.m Säljarna pratade
ingen svenska, utan endel franska, endel turkiska och endel engelska.
Jag köpte en crepereé, en pannakaka med nutella-chocklad och kokos,
bland de godaste jag ätit dock väldigt lätt atta göra hemma, haha.
Köpte även brända mandlar och nötter.



Vad mer... jo..
Kommer bra överens med den nya chefen iaf. Hon har jobbat mycket med mig på
övervåningen där man oftast får stå själv, så vi har pratat mycket. Hon har
ochså hund och verkar vara lika vimsig som jag då det gäller att hålla
reda på nycklar;)
Men imorn är vi utan chef så som vanligt
varannan helg är det jag å Mia som öppnar, har köpt mjölk jag ska ta med mig så
vi kan dricka kaffe så Mia slipper gå å köpa åt oss båda hela tiden,
finns ju på jobbet liksom. Känns som en rikitgt bra helg,
tänkte gå in för sommar klädd då det ska vara varmt hela helgen.
Tänkte vi skulle ha solglasögon tema imorn, man kan ha dom snyggt på huvudet
lr sätta dom i linnet, kommer sälja som smör.

Messade med Cubus-Maria ikväll och skrev just det som du undra Linda,
att jag saknar er tjejer, tänker på er ofta. Och skrev att
jag hade velat veta vart våran vänskap hade kunnat lett,
då vissa av oss kom varandra så nära. Men detta är inte slutet ju!!
Saknar er iaf, och sänder mycket positivitet till Cubus-Jennie, och
lite oro till Alicia?

Om en vecka komma mamma;) Dock kommer hon själv,
tåg genom hela/halva landet med en stor lufsig hund, hon har aldrig
åkt tåg/buss själv, plus att det diffar bara 20min på bytet i Sthlm,
hur ska hon hitta rätt?
Hoppas på de bästa iaf.


Tummen upp för vädret idag och
till mig som kommer bli faster:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0