Ohh, I Like!

Min färg i sommar kommer bli turkos, älskar den färgen nu!
Tycker det är skitsnyggt med svart och turkos, brukar ha en
svart lång tank top och ett längre turkos under så det syn nertill,
såg även att Anneli hade så på en fest å det är så snyggt!
Turkosa örhängen å armband är ochså så fräscht.

Hittade denna underbaring när jag började gilla färgen som
mest, tror jag ska ta å beställa den.



Dessa är ochså snygga.




Förra året köpte jag denna, har inte använt den då den hängt hos min chef
hela året för att kunna sy in den. Kanske dags att åka dit å fixa det nu då.



Jobbar Jennies timmar nu i två veckor så nu är
det mera jobb. Bra de, den lönen kommer lagomt till
Linköping. (Håller tummarna för Jennie dom här veckorna)

Nu ska jag å min sambo spela Wii Mario med Anneli!

See you!

Kommentarer
Postat av: Emma straight from Australia:)

Hej babe!! Hur har du det? verkar som att det ar bra. Snart ar det dags gumman!! Weee, pirrig for din skull:D Saknar dig. Ta hand om dig o halsa Daniel. Lycka till med flytten nu!

Puss o massa karlek!

2010-03-18 @ 04:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0