Saker man inte orkar meddela andra.

Love my new shose!
Har köpt 3 för 2 igen på Skopunkten,
ett par rosa/svart mönstrade ballerina, ett par svarta ballerina
med guldband plus ett par pumps á la "gladiator".

Outfit idag, fick komma in lite tidigare på jobbet å jobba,
gör ingenting för mig.
Kommer jobba Jennies vecka även nästa vecka, ja tack.



Ni vet ibland när man tänkt nåt väldigt länge men aldrig sagt det högt,
utan bestämt det i sitt eget huvud men inte berättat för
dom närmsta vännerna.
Och då blir alltid reaktionen,
"Jaja, ska du göra de??? Det har du inte sagt förut! Jaha..."
Som om det liksom skulle vara mindre troligt bara för att man
inte sagt det till dom...

Jag har tänkt jätte länge att jag ska göra om min tatuering
som jag gjorde andra gången. Har aldrig varit rikitgt nöjd
med den då Moa sa att hon la in andra färger när jag låg på
bänken för att den skulle se mer verkligt ut. Tatueringen handlade
aldrig om att se verklig ut, jag ville ha en vacker blomma som skulle
vara den mörk-rödaste färg du kan tänka dig, den mörkaste hon hade
med svarta linjer, men så blev aldrig fallet.
Den är ljus röd, med orange i, och linjerna möts aldrig för hon har inte gått
ut med färgen ända ut till dom svarta linjerna.
(Det har varit så sedan start, inte att det blekt ur)
Det får kosta de det kostar att göra ny färg
men göra om ska jag göra, dock inte hos henne.
Nu menar inte jag att slänga skit på Moa då hon gjort en annan på mig,
den absolut finaste ros på min rygg, menar bara att jag var för feg
när jag låg där å då att säga emot till fler färger:


Jag har länge arbetat med att spara ut min riktiga hårfärg, har inte färgat
det bruna på fler år, använde för nåt år sedan brun intensiv toning
som nu bara finns i slutet av mitt hår, det hår som är under de blonda
är min riktiga hår färg.

Så nu har jag funderat sedan Daniel nämnde för längesen att han tyckte
jag skulle passa i blont hår, att det skulle vara snyggt med blont
långt hår till sommaren
, tänkte att jag skulle göra hela mitt hår blont
till denna sommar, eller så göra jag helt tvärtom,
gör allt brunt och göra håret kort.

Det kommer inte bli så lång prosedur att göra det blont då
jag har det mesta i naturlig hårfärg, plus att solen hjälper till i sommar,
eller så vill jag ha hela håret min riktiga hårfärg och göra ljusa slingor.
Det väger jag mellan nu, men kommer inte ta tag i nåt förän jag är i Linköping.


Har länge tänkt göra en piercing i underläppen på sidan,
absolut inte en ring utan en stav, efter läkstaven hade jag tänkt
ha en liten, liten guld plupp lr en guldplupp med pärla i.

Ska abslot inte göra detta men bilden var snygg


Har länge tänkt börja med Alli, piller för viktminskning.
Men det som stoppat med är väl priset, 349 för en förpackning.



Vad har du tänkt utan att orka meddela andra?


Idag hämtade jag ut nyckeln till lägenheten där nere,
fy fan vad verkligt det känns nu.


Jag är ledig imorn efter 8 dagar på rad,
ett glas vin sitter på sin plats.

Puss, jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag röstar för att du gör slingor i din naturliga hårfärg. Och den där piercingen kommer bli fin tror jag :) Puss

2010-03-25 @ 22:37:33
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Du är alltid en person som går emot dom andra, det har du alltid varit,inge fel i det, saknar dig(!!!) Men som vi skrev i messet ikväll, vi kommer umgås mycke nu sen. Det ser jag framemot. Kramar, middagar, fest i kollektivet, mys på vår uteplats, en helg hos din familj, eller en festkväll hos er. Vi messar ju var dag. Tack, du flyttade direkt, du ger mig styrka!

2010-03-25 @ 23:54:19
URL: http://awomantolove.blogg.se/
Postat av: MarielleGrääs

shit, du har skrivit precis det jag tänker på jämt. haha exakt det där med att man tänker på saker inganannan vet osv. jag har massa sånna saker, nämner jag det så reagerar alla. - men marielle, gillar du sånt? eller - jaha, är det din högsta dröm? gillar du ens det.

2010-03-26 @ 07:02:13
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

tyvärr säger många att Alli ger konstant diarré, att man skiter ut fett och vatten. Inte så lätt att ha ett normalt liv så... :/

2010-03-26 @ 09:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0