Om jag inte visste vad stress var förut, så vet jag det rejält nu!


Vi har fortfarande jeans tema på Cubus!
Oavsett pris jeans+oavsett pris top tillsammans= 399,
kom och fynda!

Min kamera gjorde toppen inte rättvis,
toppen är knalrosa, den mest rosa du kan tänka dig,
and I love it+min nya ballerina!





Nikita är klippt.
Hon ser inte ut som min hund.
Endel som träffat henne ute under vintern frågar vilken ras hon är,
och blir förvånad då jag säger att hon är en dvärgpudel,
"oj, hon verkar lite stor för en sån"
"Ehh ne... hon har mycke päls, du borde se henne då hon duschat,
DÅ är hon smal", säger jag.
Folk tror att hon är tjock men hon är så himla smal,
skäms nästan nu, ni får inte tro att jag inte matar henne.

Okej, hom får inte mat som fil, korv, köttbullar, köttfärs,
kyckling, rester, m.m.
Men hon får hundmat, hundgodis och ben.

Lillskruttan!




Stress, stress, stress!
Fest på lördag, och du är bjuden, tveka inte.

Ikväll har vi rensat och tagit oss ett glas.
Tack å lov att jag är ledig imorn å på fredag.
Imorn ska vi köra bort alla kläder, saker, skit som är kvar,
köra bort vissa tv-apparater som inte funkar.
På fredag ska vi hälsa på pappa över dagen,
på kvällen är vi bjuden till bror och Jennie på
middag och spelkväll.

På lördag ska jag jobba och sen fest här, söndag ledig!




Åhh......

Kommentarer
Postat av: Minna

HAHA fy fan vad jag skrattar åt första bilden på Nikita! Hon har så himla rolig min! <3

2010-04-01 @ 11:49:43
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Hon ser så himla oskyldig ut;) Daniel har den som bakrundsbild på datorn

2010-04-01 @ 13:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0