Stjärnspäckad helg.

En underbar dag idag.
Varmt ute och en vackra solen glänste.
Jag å Daniel var ute länge, länge med Nikita.
Hon sprang runt i snön och vi gick in på stigar vi inte gått
förut. En stig ledde oss upp för en jätte backe men sen
bara runt i en cirkel så det va bara att sätta sig på rumpan
å kana ner;)
Så himla ljuvligt ute med mina kära.



Sen hem, in å toka.


Åkte ju pulka å sånt i fredagskväll, tände brasa, smällde fyverkerier,
och filmade men har inte försökt gett mig in på hur
man lägger in allt så det kommer sen.
Blev stor succé iaf så vi ska dit på fredag igen,
mer ved denna gång, plus att vi ska grilla korv.
Anneli ska med denna gång ochså, kommer bli super;)

David berättade att han skulle göra en eldring som vi skulle hoppa
igenom vilket jag skrattade jätte mycket åt för jag trodde han försökte
lura i mig massa skit MEN, han hade med sig en gamal filt som hen rev sönder
och virade med ståltråd runt grenar han suttit ihop, sen hade han med
sig en mini flaska tigerbensin, dom hade fixat grenar som höll upp själva ringen,
dock inte brann så bra som vi hoppats på, men grabbarna hoppade faktiskt
igenom skiten, fan va vi skratta.



Fest i lördags för Emma, men även schlager,
äntligen kom en utav mina favoriter för kvällen vidare til finalen,
Peter Jöback-Hollow.
Vart tog Sibel vägen?
Efter att ha hört den tre gånger måste
jag gå emot mig själv å säga att Anna Bergendahls låt faktiskt var nåt.



Glömde bort att ta kort när det var som mest folk men jag antar
att det är då man har som roligast.

Tänkte ta med mig Daniel å Nikita till Badhusparken imorn men
får se om vi hinner, ska äta lunch med svärmor å Daniel börjar kl 15,
på torsdag ska det bli plusgrader så då lär det väl vara för blött där nere?
Tänkte vi skulle inviga min jätte fina termos som jag fick av Cubus
i julklapp, får se när det hinns då.
Endast 6veckor kvar i Ösd.

Nu ska jag mysa innan det blir Desperate på TV.n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0