........

Idag fikade vi nere i Linköpings centrum efter
viktiga ärenden. Mysigt var det och vi prata
om hur vi ska fixa och få till snyggt på uteplatsen.
Vi har ju aldrig haft en uteplats så det tar ju ett tag innan
det blir fint plus allt som ska inhandlas, man måste ju börja
från noll, behöver ju redskap, grill, utmöbler, ljuslyktor,
blommfrön, krukor, gräsfrön, jag vill ha en trädsårdsportal m.m.



Sen solade jag när Daniel gick på jobbet.
Har städat och fixat sen på eftermiddagen känns
fint och mysigt nu.

Imorn ska det bli fint, då ska jag jobba... hela dagen.


Sverige vann matchen mot Kanada igår,
bra där;)
Top Model har varit nu Svenska Hollywoodfruar.

/Z

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad mysigt att ha en uteplats att fixa och dona i. Hoppas det blir superfint! Kram!

2010-05-18 @ 08:11:56
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: Linda D

Hej gumman.. Linda här, hittade din blogg för ett tag sen, kul o få se hur ni har de där nere =) Kraam Linda'

Ps du få gärna läsa min blogg om du vill.. =)

mailar adressen på facebook..

2010-05-18 @ 13:35:09
Postat av: Z

Har tyvärr inte facebook.... än. Vill gärna läsa din blogg.

2010-05-19 @ 20:44:53
Postat av: Linda

ok =) lindatanyamarie.blogg.se är de.. =)och lösen behöver du Kraam

2010-05-22 @ 16:56:56
Postat av: Z

Men maila lösen till min mail då [email protected]

2010-05-22 @ 18:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0