Kvaaaal!

Ikväll är det kval.
I två år har jag å Daniel varit utomlands
i början av maj, saknar att ha en bränna vid denna tid.
Renee är utomlands nu och gud vad jag unnar henne de,
dom har pratat dom de i flera år å äntligen fick dom åka.
Vi såg på kvalet i Turkiet förra året.




Ikväll gjorde jag min första svamprisotto
och fan va god den blev. Kyckling, risotto och vin;)
Blir lite favorit choklad ikväll, tyckte jag kunde
unna mig det och stjärnor.

Daniel är ute med kollegor.


Imorn blir det tåg till jobbet,
för på kvällen blir det vin och middag hos chefEmma i Norrköping.

I helgen är det Hamn-festival i Linköping
med kändisar och restaurang tält så det blir
nog det på lördag innan finalen i Eurovision.

Hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0