Over and out.

Ja nu kommer ett inlägg med
maaaassa bilder, den som tycker dom är tråkiga och utan
budskap kan ju liksom... zipp it!

Igår kom Daniels pappa Roger och hans Ann hit,
dom har varit hos Anns yngsta dotter i Göteborg några dagar för
att sen åka hit en natt och vidare till Köping där Anns mellersta dotter bor.
Dom drak öl när jag kom hem från jobbet och ville
inte vara sämre, drack vin får min älskade låda "bereich nierstein".
Sen kom Daniel hem från jobbet och vi surra på.
Vi satt alla 4 uppe till två i natt och bara prata om en massa
och skratta.

Frukosten dukades upp i morse efter jag gått en tur med Nikki.



Roger hade köpt små tavlor till mig när dom var på Ullared
i Göteborg, plus att dom köpt en jämtlands-flagga åt oss i
Östersund (bara flaggan kostade 190kr!!)+ polka i Gränna;)
Tack snälla!
Dom hjälpte oss upp med gardinstänger idag och hatthyllan vi köpt,
fick Rogers gamla borr som går att borra i betong med, hur snällt som helst.
Och dom hade även med gräsklipparen vi fått av PerÅke och
Daniels mamma Veronica. Tack!




Fick ett paket av Minna idag genom brevinkastet,
försenad födelsedags present, blev så glad.
Jätte fina kort på Marilyn och en magnet;) Tack vännen.
Pratade lääänge i telefonen sen, vet inte varför man inte pratar
oftare, jag å Minna har nog inte pratat i telefon sen hon flyttade till
Uppsala (november?) Så det var ju lite att prata om.
Ska ringa oftare, jag sms:ar jämt för jag gillar det men att prata
är ju en helt annan grej, skärpning!



Ikväll har jag satt igång en tvätt, så skönt att bara göra
det här hemma. Det finns kvick program men är rädd att det inte
görs ordentligt så jag tar dom långa programen och stänger dörren,
hörs inte ens att tvätten görs.

Ikväll har jag ätit sallad plus ost å kex med Daniel,
även vin/öl till "Så ska det låta";)
X-cider summer heter jordgubb och svartpeppar,
ser inte sommrig ut för fem öre men smakar jordgubb.
Antar att Anneli redan testat den. Hon är alltid först på cider.
Okej att Renee kanske hann före nån gång, minns inte,
okej att jag kanske hann före nångång, minns inte,
men annars är Anneli först på alla nyheter vad gäller cider,
slår aldrig fel.
Tyckte Hannas cider såg lite gammaldags ut.




Shop-along.
Ny väska från Cubban, som jag å Daniel säger,
alltså Cubus. Känner för ett byte, älskar min väska som jag köpte
på GuldFynd för flera år sedan och just därför börjar den få skavanker,
alltså hål.
Köpte ett par snygga shorts där ochså.




New Yorker:
Köpte en sjukt skön thischa där, plus ett par nica pantis och
ett lika linne som sist fast brunt denna gång.




Jessica och hennes vän kom och hälsade på mig på
jobbet i veckan (Renees, ex, syster) blev så glad,
så sjukt kul att se ett känt ansikte.
Dom skulle sola sen kom dom tillbaka, kändes som att vi hann snacka ett tag.
Vill åka dit nån kväll och ta ett glas. Så kul att du å Ulli kom förbi.

Imorn ska vi ner på Hemmakväll och hyra film
och göra egen pizza. Vill se Precious men som jag fattat den kommer
den på DVD i början av Juni. Tips till hyrfilm imorn?



Missa inte Stulna år "Girl, Interrupted" ikväll,
en utav mina favoriter nästan tror jag,
gillar Angelina i den. Gillar inte henne i macho roller, utan vill
se henne i sårbara roller, hon gör dom så bra.
Gillar henne ochså absolut i älskade Changeling, se dom.



>Me from Link♥ping<

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh jag älskar "Girl interupted"! (Och Angelina)

2010-05-07 @ 23:38:35
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg tichaaaa!!!

2010-05-08 @ 00:34:34
Postat av: Anna

Va härligt att ni verkar må bra och trivas!:) Kramar

2010-05-08 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0