Inköp.

Idag har jag handlat.

Varit på mitt älskade Rum Interiör och köpt ljus-stakar
och värme ljushållare med hjärtan.
(Finns så mycket där som jag vill ha)
Blev lite av ett palats liknande fönster tycker jag så jag tror dock att
guld ljusstakarna ska vara i sovrummet sen, med afrika/djur tema.
Köpte en svart/grå matta till köksgången ochså på Åhlens.



Har länge tänkt på vad jag ska göra med lill-toan. Det är verkligen en
blå/turkos färg på väggarna och har fått för mig att jag ska köpa gråa tillbehör
men efter att ha letat förbryllat efter en grå rund tvålpump fick det nästan vara,
googlade och letade igår men hittade ingen.
Eftersom det mest är Daniel som använder den toan så
frågade jag vad han tyckte det skulle gå i för färg och då sa han en varm färg.
Humm... Lila? Njaa, ja, sa han.
Så fick de blir.
Blev så otroligt nöjd, det som fattas
är en rund lila badrumsmatta.





Här är bilden jag fick på toan från dom som bodde här innan:
skillnad.



Har letet efter en mörkbrun ryamatta som jag vill ska matcha
foundväggen men icke, har inte hittat. Jo, en, för 1500kr,
kände inte att jag vill lägga det på en matta.
Hittade en som jag är jätte nöjd med. Svart med lite gråstänk,
eller brunstänk, vet inte riktigt.
Köpte för ett tagsen en hatthylla som inte kommit upp än men
köpte iaf skostället som hör till idag och det satte vi ihop tillsammans
efter att Daniel kommit hem från jobbet, för jag fick inte rikigt till de.



Nikita fick en tygboll från Ikea idag ochså.


Jag å Daniel var och kolla på en LCD-TV idag,
svårare än man tror att köpa rätt TV.
Det som spelar in är ju avstånd, om man har digital kanaler,
megapixlar, hertz, strolek m.m.
Och säljaren gick bara högre och högre upp i pris
på Siba.. åh..
Det lutar mot en Samsung 37tum eller en 40tum,
men inget är säkert än. Tips?
Vi käkade på Ikea ochså och kollade runt efter soffbord.

Daniel ska ut med sina kollegor imorn,
så jäkla roligt att dom hittar på saker,
företaget skulle betala;)

Imorn är det kval för Sverige. Heja Anna!!!

Kommentarer
Postat av: Minna

Gud va du shoppar till hemmet! Roligt!!



Det blev ju skitsnyggt på lilltoan! Tror lila va en jättebra färg där. Och den är mkt snyggare nu än på bilden som du fick skickad till dig.



Mattan va också snygg, om den är från IKEA så har vi en likadan fast helsvart. Dom är skitsnygga men lite jobbiga att dammsuga ren. Smulor och sånt...



Tv-tips har jag tyvärr inga. Inte riktigt min avdelning om man säger så, men brorsan din kan väl kanske komma med några heta tips känns det som?



Och ja, heja Anna i morgon! (även om jag inte gillade hennes låt, men man vill ju komma vidare liksom)

2010-05-26 @ 23:29:56
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Så roligt att du alltid kommenterar Minna,

jag är super nöjd med toan.

Kommer lägga ganska mycket pengar på hemmet här, är så himla nöjd med lägenheten och vill att den ska vara fin. Brorsan han själv ingen platt/LCD TV så jag vet inte riktigt om han har läst sig in i allt som spelar in. Längtar tills ni kommer och ser det nya hemmet, vi ska komma till er ochså nåt.

2010-05-26 @ 23:51:42
URL: http://awmantolove.blogg.se/
Postat av: David

Kanske spara pengarna och köpa en 3D-tv? kollade på en sån härom dan bara =)

2010-05-27 @ 07:45:10
Postat av: Z

David Söderbom? Alltså jag behöver ingen hi-hitch, en normal TV och inte massa konstigheter till lagom pris. Har även kollat på blocket men Daniel vägrar köpa TV begagnat vilket är klokt men.. ja..

2010-05-27 @ 11:33:48
Postat av: Linda

Meen gud va fiint ni har de :)

2010-05-28 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0