Zzzzz..

Möte 08.00 i Norrköping på jobbet imorn,
åhh.. måste gå upp kring 06.00. Brukar aldrig, aldrig de.
Okej, jag har hund, men hon behöver inte gå ut onormalt
tidigt, som tur är så jag är bortskämd med tid på morgonen.
Tror bara jag tar ut Nikita, sen ansiktet, sen in i bilen,
tänkte nog äta min fukost i bilen, ett ägg och en macka,
det bli bra de, jobbar ju till 19.15 så ska ju orka ett tag.
Sjävklart blir det salladslunch i mellan men måste innan
det säkert orka till ca 13.30...

Borde sova nu...
Tänkte somna till Seinfeld i soffan.


På fredag blir det lite vin och tilltugg med kollegor
hos dekoratör-Emma i Norrköping, det ser jag framemot.

Zzzzz...


(tror jag såg en orm i skogen idag,
den såg ut såhär fast den var vit/silver och lite kortare
fast nästan bredare,
och jag tror inte det var en mask då jag såg själva ansiktet)

Kommentarer
Postat av: Minna

Fy fan om det va en orm du såg. Blöh! ryser

2010-05-20 @ 13:29:33
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

En kopparorm var det, ej farliga :D

2010-05-22 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0