Bekännelsen.

Igår var jag å älskade Mia på "Bakfickan" för
att se hennes kille Kerim + kompanjon
spela. Och dom va skit bra!
Riktigt mysig krog var det ochså, gamaldags stil
dock bara karlar som va för fulla men fan
vad grabbarna fick karlarna att röja på dansgolvet,
jag å Mia röjde ochså;)

Tänkt lägga in två filmen sen pappa var
här i somras, söt hundar.





Jag har hela tiden trott att Dansbanskampen
var ett program med gamla gummor och gubbar
som spela massa "Lasse Stefans-Vikingarna-Torleifs" musik. Mamma
tittar på det jämt och snackar om det.
Har dissat det jätte mycket förut (fast jag inte ens sett ett enda
program, jag brukar göra så) plus att alla skrev en lördagkväll på Facebook
att dom satt bänkad framför "Dansbandskampen" och jag tyckte det
va så jävla störigt att alla titta på det.
I år är det 3säsongen och "Patriks combo" från Östersund är ju med,
och jag hamnade i det i väntan på att Daniel skulle bränna ut en film.
Nu till bekännelsen; det va ju bra ju!
Inte alls massa avdankade gamlingar utan moderna grupper som
av en slump får en låt, kan vara allt från en gamal till nya låt,
så får dom försöka göra om den till danbandsvänlig.
Var tvungen att se klart
hela och längtade hela förra veckan tilll lördag för att få se det igen,
och nu ska jag alltså bänka mig ännu en kväll för att se det;)
Patriks Combo fick "Manboy" förr föra gången och jag tyckte inte dom
fixk till de, men var duktigt förra gången. För övrigt spelade dom i "Linden"
där jag jobbar på sin presentation;) Dansbandskampen spelas
ju in i Norrköping.
Hejar på dom och Wizex, tyckte dom fick till det med den här


Nu åker Daniel på jobbet,
jag ska mysa under filt med morotsstavar och dip;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0