Faster inom kort.

Herregud vad tiden går fort!

Idag är det bara 2 veckor kvar,
snart blir jag faster♥
Tror dock hon kommer föda före datumet,
vet inte varför, tror det bara.

Jag minns när jag stod på en konsert på
Peace and Love i somras och fick ett MMS med ultraljudsbilden,
kände direkt att det va en pojke, tror det blir en pojke,
men alla säger att hon har en sån "tjej"mage.
Vi får se.

Kanske för att jag jobbar mycket med barn kläder eller nåt
men jag tänker varje dag på att jag ska bli faster, är så glad
och så glad att min bror ska bli pappa! PAPPA! ;)

Jag tänker inte nämna dom här men dom har kommit
fram till två jätte fina namn, ett tjej namn och ett killnamn.
Dom passar jätte bra in på dom och dom är ovanliga (tack för det)
Jag spyr verkligen på typiskt vanliga namn, skulle aldrig falla mig in...
Kanske för att jag å min bror har vanliga namn, jag vet inte,
men jag har alltid gillat att diskutera namn, tycker om namn,
ovanliga namn...

Minns en vinkväll för jätte längesen då jag å Renée
satt hemma hos Renee med Sara Ångman och kom in på namn,
hon sa redan då att hennes dotter skulle heta Alicia, och
det passar hon så fint i.

Jag vet alla mina närmaste vänners namn som dom har,
som man liksom paxat, som man liksom alltid gillat. Ni vet...
Även om jag inte vill ha barn så har jag ju
ändå ett/två namn, namn som ingen annan alls får ta..

(Ni vet som i Sex and the City; "Shayla????!!!!!" ;)

Tycker iaf jätte mycket om namnen dom har kommit fram till ♥
Nu får vi se vad det blir;)



Kommentarer
Postat av: Emma

"Shayla!!??" HAHA! Ja, man vill ju faktiskt ha sina namn för sig själv. Jag har haft flera olika namn som jag velat ha på mina barn men just nu vet jag inte säkert. Man får se när den dagen kommer:)

2010-11-21 @ 20:57:26
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0