The Schlager

Den 19 februari ska jag på Melodifestivalen, dom som
spelar då är bl.a Linda Sundblad, Sara Varga, Eric Saade och
Sara Lumholdt, the Playtones.


Är riktigt nöjd med delfinal 3, är glad att inget hatobejekt
dök upp som Ola eller EMD.
Dock hade jag blivit överlycklig om Dilba
skulle uppträda på delfinal 3.

Mitt nya minneskort verka ha gått sönder så alla
kort vi tog i lördags verkar inte gå att se?
Kollade igenom alla på tåget hem och började
kopiera dom till datorn men sen funka inget, står bara
fel. Får se om jag får till det. Riktigt roligt hade jag iaf!
Nästa helg planerar City att vinna i bowling;)


Nu ska jag bara mysa, imorn börjar min jobbvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0