Schlager here I come!!!


Idag kom biljetterna, hur pirrigt
som helst ju. Hur länge har inte jag följt
schlagern och velat vara på plats? Det blir ju lite
som att en dröm slår in ju.
Gud va roligt det kommer bli. Glitter å glamor!


Hej mitt vinterland säger jag

Minna är så bitter över att snön även kommit till
Uppsala men jag är fan inte bitter över snön i Linköping,
tycker det är mysigt. Sommaren och våren är såklart min favorit
men vintern kommer fan före hösten på min lista,
alla tycker hösten har så fina fäger och är mysig men va fan,
efter att löven fallit är det grått å kallt, oftst blåsvind med regn i,
fy fan! Men hann ta några bilder innan snön kom iaf:


Sen blir det bara grått...

Första gången vi gick tillsammans ner på stan i våras
så gick vi förbi cafét Chocolat och har hela tiden
velat fika där men glömt det, men i veckan åkte vi dit,
det va jätte mysigt där, drack varm choklad och åt
choklad-paj. Dit vill jag ta tjejerna när dom kommer ner.


Fick ett litet paket av Cicci som det stod Zandra på, eller vi alla
fick men jag vet inte vilka färger alla fick, i låg iaf två ögonskuggor,
gratisprover som vi fått till vår butik, fick en jätte fin grön och en skimrig brun:




Ledig idag, jobb imorn, 8.00-19.00.


*Grattis till kusinen Diana som fyller år idag,
skickar henne extra styrkekramar idag*

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0