I Love Music.

Jag och Minna skickade iväg en present till
Gretes lilla Gloria. Hon är den första i vårt
gäng som fått barn, visst, vi är inte det gänget längre,
visst, några av tjejerna pratar inte med varandra och kommer aldrig
göra det igen men ändå, först av oss som en gång var.
Vill verkligen träffa lilltjejen, vi alla borde hälsa på
men just nu är vi sa utspridda, Minna i Uppsala å jag i Linköping.
Ni som kan, åk å mys med tjejerna!

Som ni alla vet är jag fast i Dansbandskampen och här
kommer lite mer tjet om det.
I lördags skrev Lasse Berghagen en låt till
mina favoriter Elisa´s. Och ni som klagar på att
det inte är en dansbandslåt håller jag absolut med,
för fy fan vilken SCHLAGER det är, eller hur Minna?
Speciellt senare delen då musiken stannar upp sen
bam bam bam;)
I Love It! (Hon är bara 19år)


Dessa är ochså bra:


♥♥♥


Den här också

Sen är detta två bra tolkningar:

Snälla snälla




Nog om detta,
på lördag har City blivit bjuden till Hageby på advents fest/mys,
till Sara. Ska bli jätte trevligt, längtar jätte mycket
och försäker komma fram till en outfit som passar.

Helgen efter det är det "julbord"med Cubus City,
Ingelst och Hageby på "Hugos" sen bowling;) Ingen vill ha julmat
så det blir nog nån 2rätters tror jag, Cubus betalar juh;)
Outfiten tills dess är klar, tror jag..

Bara en vecka kvar nästan,
vill att bror ringer och säger att han har öppnat den
18:a åriga whiskyn som han fick av mig för flera år sedan;)
Säga att dom fått en liten och att allt gick bra.




Robyn var det och sjöng i Gossip Girl i söndags,
och hennes låt var även med i denna heta scen:



Ledig idag, har jobbat 7 dagar, ledig idag.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag håller med om att det är en bra schlager! Och jag fattar vad du menar med att musiken stannar av lite och sen BAM BAM BAM :)

2010-11-23 @ 13:06:08
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0