Big Smile Day!

Jag har följt Biggest Loser Sverige och
ca 2 säsonger av Biggest Loser USA,
alltså fan vilket jävla jobb dom gör.

Okej, vissa kanske går upp sina kilon sen, visst,
vissa går kanske ner alldeles för mycket och
stannar aldrig upp men hursomhelst så gör dom
ett häst jobb! Kämpar som fan!
Jag bruka typ gråta på varje program för
det är så synd om dom som åker ut, speciellt
om dom är gamla.

Biggest Loser Sverige tyckte jag gick trögt i
början, dom gick ner så lite, men det sluta med
att vinnaren gick ner 75kilo, 75 KILO!



Alltså KF som vann ser ut som en helt annan människa
i ansiktet, Maria blev ochså så himla fin, jag hejade på henne.

Rune som vann 100.000 för att han hade gått ner mest
hemma gick ner 49kilo och han såg ochså ut som en helt annan
människa, fräsch liksom. Hans fru som var med i programet
men som fick lämna ganska tidigt hade gått ner mycket hemma.
Målet var att passa en klänningen hon hade i sin butik,
om hon passade i den skulle hon äntligen säga ja till Runes frieri,
nu var klänningen för stor;)



Imorn är det löning och då har
vi så bra att vi har Big Smile Day, 30% på alla kläder
och alla accessoarer.







Ska fösöka ta mig ut till föråddet och hämta
in julkartongen och se vad jag har för
mysig julbelysning, vill köpa massa nytt
men ska se vad jag har först.

Ses på Big Smile Day imorn då;)



Kommentarer
Postat av: linda

Tack desamma 3männing :)

2010-11-24 @ 20:37:28
URL: http://lindafalt.blogg.se/
Postat av: Stefan Nilsson

Du skulle inte vilja länka texten "Biggest Loser Sverige" till vår sida så att fler får höra att den finns? - biggest-loser.se/biggest-loser-sverige/ :)

2011-07-18 @ 05:26:35
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0