Fest med glada tjejer!



Igår var det alltså fest för Cubus som ligger i Ingelstad och vi
i City var bjudna, slutade dock med att det bara blev
jag och Johanna som gick. Jag sa ja mycket för att jag ville
träffa Cicci som varit hemma nästan tre veckor, men men,
blir fler gånger vänen!
Jag å J gick till henne efter jobbet och gjorde oss i orning,
kollade facebook, wavade hår, drak ett glas vin. Sen
bar det av.
Festen hölls hos Elin, vid polishuset, jätte fint var det där.
Kul var det. När vi kom hade dom just käka så då blev vi
bjudna på choklad fondant som gamla-chef Emma hade gjort,
super god! Vi bidrog med chips, dip och rostad majs;)
Sen blev det skratt och tokigheter som vanligt med
ett Cubus gäng.
Jag och Bahar åkte med tåget mot Linköping vid ett när resten
skulle på krogen.









Idag när jag kom hem från jobbet hade Daniel städat,
slängt glasflaskor, tömt tidningshögen damsugit, pantat,
plockat undan, tagit disken m.m.
Vilken underbaring!!
Tacos blev det ochså;)

Jobb imorn igen.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara men min chef har sagt
upp sig, i veckan, och pga 3månaders provanställing
har man ingen uppsägnings tid, så hon jobbade sig sista dag i fredags,
känns konstigt.
Vad ska vi göra nu? Hur? Utan chef, utan riktlinjer? Eller kan vi dom redan?


Förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Minna

Ni verkar ha haft mysigt och roligt :) Och jag måste säga igen att ditt hår verkligen är supersnyggt nu!

2010-10-10 @ 22:41:41
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0