Festligheter med fri bar.



I torsdags var det alltså fest för galleriorna Linden och Spiralen 1 & 2.
Jag använde min krustång som volymmaster och det funka, målade
naglarna röd/rosa(ser dock orange ut på bilden) tog på mig den nya blåsan.

För 100kr fick vi jätte god buffé och fri bar med vin och öl. Maten
bestod av blandad ceasar salld med mycket dressing i och goda
krutonger, sallad med rostbiff i, olika ostar, kex, vitlöktbröd
röror, choklad m.m. Jätte gott var det. (tjatade dock om kaffe men det kom inget)

Vi dansade, drak muggar med vin, flamsade, lyssnade på en dålig ståuppare,
Johanna berätta en hemlighet, vi drack mer vin, skrattade massor,
sjöng till bra sjungvänlig musik, jag filmade underhållningen plus dom på
dansgolvet, vet dock inte hur man lägger upp det, tog kort på
dressmen grabbarna som hade samma frisyr, på ett kort
har Johanna 4vinglas framför sig vet dock inte om alla är hennes
men det ser fan inte bättre ut;)
, kollade på när
Mia visa hur Kerim brukar trumma och massa mer.
Här kommer en rolig kväll i bilder:









Tack tjejer!!



Idag är det strålande sol, bli en tur i det längre
spåret och sen kasta boll med Nikita i hockeyrinken.



Kommentarer
Postat av: Minna

Roligt att du lägger upp så mycket kort! Och din outfit va supersnygg (som vanligt). Puss

2010-10-17 @ 14:13:43
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Tack vännen och tack för ditt jätte fina mess igår;)

2010-10-17 @ 15:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0