Bilder, Ullared, Tradera.

Köpte den fantastiska wave maker♥ på Ullared
för endast 250kr, efter det va jag så glad att jag inte
behövde handla mer, men lite mer blev det allt;)
Men man behöver träna lite märker jag,
försökte fixa håret innan jobbet igår men det blev sådär,
bra för att vara första gången iaf, idag gjorde jag fläta med
det waveiga håret. Nöjd iaf, myce nöjd, nu kan man alltså
få lika fint hår som Anneli, haha;)


Är äntligen ledig, har åkt tidigt och kommit hem sent i 4dagar
nu så ledig söndag känns bra, Daniel jobbar dock. Gjorde
goood frukost och myste med Nikita i morse. Våfflor
med mitt nya våffelgärn, bär, kaffe och Verums
goda hälsofil-drottningbär.


Vi har tagit en promenad i solen ochså, gick upp kring åtta när Daniel gick upp,
känns skönt och man hinner mer.


Har äntligen köpt Robyns andra skiva för i år,
ett ställe på stan hade 20%på alla skivor så det
va ganska taget, 112kr.
Vissa skivor/filmer vill man ladda hem, vissa vill
man köpa, Robyns skivor vill jag köpa precis som Avatar,
den vill jag inte ladda hem utan ha i riktigt fodral och bästa kvalite.




Ja just, Ullared. Överskred min budjet med 100kr så jag tyckte
det gick bra, måsta tänka på att jag ska hem och att
håret ska göras. Men är nöjd, vi åt good lunch med vin, skratta en massa,
shoppande såklart, hittade fynd, m.m. Mia å Anneli handlade
för X antal 1000 mer än mig, haha.
Det va lika billigt som alla säger, men inte lika stort tyckte jag.




Har inget våffelgärn så det blev ett för 149kr, min älskade Wave maker,
snygg kjol för 100kr, billg mousse med lukt av hallon, hundsäng till Nikita som
hon inte ligger i man den kostade ju bara 69kr så det gör inge.
Vann även en grå linneduk på käringlotteriet hem, har ingen anning om
vart jag ska den?!




Badskum med lukt av vanilj, tjockare leggings och strumpbyxor att ha under kjol
eller shots i höst/vinter, capri leggings för 9kr, ansiktsmask, hårband för 9kr,
ett par tumvantar på barn som jag kunde ha för 19kr, ett nästan lika
halsband som jag sett på Gina för 199kr men som jag nu köpte för 40kr;)
Köpte annars dyra head and sholder shampoo och balsam
(bästa shampoot för mitt hår) axeduchs till Daniel och tjockare
fingar vantar till han för 29kr;) m.m.m.



Mina tradera auktioner går ut idag,
alltsomallt ligger det å 417, ganska bra för att
vara saker som jag inte använder eller har fått som prov(sminket)



Det som jag trodde skulle budas mest på ligger
det inget bud på, man vet aldrig vad som ska gå bäst.
Men eftersom den aldrig är använd, trodde jag den skulle
vara mest attraktiv, men icke, men den är för liten så jag kan inte ha den,
plus att jag har en lila lika med paljetter men en strl större
så jag behöver liksom inte ha kvar den, skitsnygg är den, men
få se hur det slutar i eftermiddag;)



Massa galej framöver, Ingelsa Cubus har bjutid oss i City
på knytkalas i helgen, och nästa torsdag ska hela gallerian, Linden,
duka upp för mat och dryck, 100kr, buffe och fri öl/vin, det ska bli
kul. Sen helgen efter åker vi ju hem
en vecka, kul kul.

Love.



Kommentarer
Postat av: Minna

Vad roligt med Ullaredsresan! Jag vill också :)

2010-10-03 @ 14:51:56
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Du kan följa med nästa år! Då tänkte vi köra själva och sova över;)

2010-10-03 @ 14:56:33
Postat av: Renée

My GOD vad snygg du var i håret efter den där superdupergaffelgrejen till håret =P

Jag älskar Robyns 2:a skiva ÅXÅ! Hon är grym!



Snart ses vi! =D

2010-10-03 @ 16:26:01
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: extra jobb?

https://hm.myvurv.taleo.net/main/careerportal/Job_Profile.cfm?szOrderID=13690&szReturnToSearch=1&szWordsToHighlight=

2010-10-06 @ 13:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0