Såld på leopard-mönstrat.

Melodifastivalen kommer alltså till Linköping och ingen blev
gladare än jag. Ska försöka få med mig Mia lr lura
med mig Daniel, dit ska jag iaf.

I helgen är det kollege fest hos Sussa,
ska bli riktigt kul, blev så glad när jag fick höra
att allas respektive är bjudna ochså men så klart jobbar
Daniel kväll/natt på sitt nya jobb och vill inte krångla med
schemat å byta såhär i början, men det kommer fler gånger.
Ska bli kul iaf.

Hemköp hade galna priser förra veckan:
5kr för frysta jordgubbar, 5kr! 10kr för mango,
tycker bär är ganska dyrt annars,
ni kan ju tänka att jag bunkrade upp.



Har ju köpt Johnny Cash box för ett tagsen som jag gärna
kör genom högtalarna, 89kr för 5 bra skivor är inte illa.
Jag är ingen läsare men fastnade för Renées bok
"The Heroin Diaries- spillror ur ett rockstjärne liv".
Läste den i bilen när vi flyttade ner faktiskt,
det är ingen vanlig bok utan mer inlägg från Nikki Sixx,
helt fast blev jag. Har dock inte läst klart den, har faktiskt aldrig i hela mitt
liv läst klart en bok. Men nu har jag alltså köpt "Welcome to the jungle"
en bok om skandaler och livet i Guns´n roses. Jag är absolut
ingen rock fan men jag tror att även den kommer vara fängslande
som Nikkis bok.



Nikita var iväg och trimmades idag, hon blev super söt
och luktar super gott, dom har duschat och fönat henne ochså.



Vi var ute i det korta spåret på förmiddagen som tar 45min och i det
längre spåret på eftermiddagen som tar ca 1 timme och tio minuter+
att jag har gått i Ikano hust/Ika i två timmar idag då Nikita fixades
så idag känns som en bra dag.

Har fått en grej på leopardmönstrat. Jag tror att antingan så
hatar man eller så älskar man det, jag gillade det inte förut.
Började för några veckor sedan när jag köpte leopardskorna,
och nu, vart man än vänder sig så finns det ju faktiskt där så det
är ju inte liksom svårt att få tag på. Accessoarer, scarfar, örhängen,
skärp, väskor, kläder, skor vill ha allt!

Har köpt en jätte fin cardigan från New Yorker i leopard
och scarf. Har hittat kavajen jag sökt ett tag, la undan den idag:



Vill ha en snygg plånbok för jag ska börja använda kontanter
mer och mindre kort, frågan är vart jag hittar dom.










Åker hem til Östersund den 22:a oktober till 28:e oktober
för att vara hundvakt hos mamma så då hoppas jag på att få
träffa Cubustjejerna, vännerna och familjen♥


Love.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0