Sweet like sugar.

Tog lite bilder idag innan jobbet på sjukt
söta kläder. OCH NEJ, jag har ingen längtan efter
barn utan tycker bara det är sjukt sött och tänker
på den dagen jag blir faster, inget annat, tror inte jag vill
ha barn någonsin så den tanken kan ni liksom alla släppa.

Enligt vad mamma hade hört så får vi inte köpa nåt pluttinuttigt
rosa lr pluttinuttigt blått när lill*n kommer så vi får
väl se vad fan man får köpa då;) Det jag har lagt undan
redan är inget av detta eller nåt pluttinuttigt, bara roligt.



Tycker bara det är sött med små björndressar
eller en mysdress till en liten.

Så himla sött med jeans tights med flower power känsla nertill.

Mysigt att få bädda in en liten i velor jacka och byxa:





Så himla sött med mys jacka å byxa med små fötter.



Såhär ser vår kassapunkt ut, inte alls
som den i Ösd som fick det fräscha och nya konceptet
men det går de med.



Väntar en skinnjacka med ännu större vitt lurv men vet
inte om vi kommer få den, det står mellan den med medel
mycket lurv eller den med huva på...



Har varit duktig i September med långa promenader, iblend 2 per dag,
ätit gott men rätt, och gått ner 2kilo redan så jag har fått massa
ny energi och positiv känsla. Jaa, då kör vi.
Nu ska jag ut i mörkret och halv regnet på promenad.

See you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0