Night out.

Fest igår.
Åkte till Norrköping för att träffa fina
flickor hemma hos Sussa+hennes kille Ivan.
Vi hade super trevligt och självklart mycke jobbsnack
men annat ochså. Jag å Sussa prata lite Nyårsfirande,
kanske blir det hemma hos henne och 3-rätters.
Mia och Kerim kom inte, saknade henne♥






Sen åkte vi ner till GandHotell, där jag dock bara hann vara i 40min
men fan va kul jag hade. Tove är ju bara 18 så vi visste
inte om det skulle gå för det va 23 men det gick.
Jag å Tove tappade bort dom andra och Norrköping var inte riktigt redo för
Toves outfit, tjejerna viskade och grabbarna vände sig om men
vi hade lika kul ändå, fick smaka champange för 700kr ochså;)


Nu har älsklingen åkt på jobbet,
jag ska fixa lite här hemma och mysa till det
tills Daniel kommer hem så vi kan se det som är kvar
på valvakan då. Heja rödgröna!!!

Kommentarer
Postat av: Minna

Fan, snyggt med leopardmönstrat alltså!

2010-09-20 @ 11:15:39
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

I Know;)!!!!

2010-09-20 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0