Att hår ska kosta så mycket att underhålla?

Bitter bitter bitter.
Igår slutade mitt internet fungera 2 minuter innan
auktionen skulle avslutas på den plånbok jag kollat
och följt hela veckan, internet kom tillbaka en minut efter
avslutade tid, det måste ju bara vara så att jag inte skulle ha den?
Förlorade den såklart, den gick för endast 105kr,
den förra med andra färger gick för 360 kr... Nemen okej.




Vi var ut i helgen, ville ta en pubrunda
och se vad som finns här nere.
Men vädret var dåligt och vi kom ner lite sent så
det blev bara två stopp innan La Scala;)
Först gick vi till "The Pub", ser skit häftig ut på utsidan,
kanske inte riktigt levde upp till det. Mycke folk och
bra musik till en början, mycke äldre folk, påminde om "Captain Cook"
med bra 60tals musik, sen vände det till för hög musik al á Rixfm låtar och brevid oss
satt konstiga fjortisar, nehe.. Gick vidare till "55:an" och det va nice där.
Men vi drog sen ändå till LS för att få dricka god piggelinshot för 25kr;)


(ser ut som de snöar men gud nej, det är bara regn)



Har fått tid hos frissan, ska nog dock inte klippa även om det behövs
utan vill att Sandra klipper mig
(eller kanske Sussa?? Vet inte om du tar privatkunder som så;)).
Priset skulle bli från 1495kr mer om dom behöver mer färg och mer
om dom behöver klippa mer så upptill 2000kr.
Hon ville dock inte färga mitt hår utan tona, fine by me.
Kommer nog skilja lite i färg för det ljusa är blekt flera gånger
medans det bruna är i fin form så jag kanske måste tona övre
håret fler gånger för att det ska ta sa hon, frågan är dock om jag måste
betala fullpris för att komma tillbaka efter en månad och färga/tona igen?
Detta kommer gå på från 990kr (990 FÖR ATT TONA!) Dom kan inte
sätta ett slut pris för att jag har så pass långt hår men absolut max
1500kr sa hon.
Va fan har jag gett mig in på??
Att hår ska kosta så mycket att underhålla? Tror jag går tillbaka sen
till att fixa själv, har ju inte varit missnöjd med de förut.
Tonning kostar väl inte ens 100kr på en affär? Jaja, hoppas
bara jag blir helt jävla super nöjd efter detta kalas för va fan...


Vi är ledig tillsammans idag, har inget planerat,
Daniel spelar Xbox, jag sitter på fejjan;)
Ska ner på stan och köpa en biobiljett som jag tänkte
ge till min nya hundvakt som ska Nikita lite längre imorn då
Daniel jobbar och JAG ÅKER JU TILL ULLARED;)

Längtar tills Emma kommer hit♥ Vi åker ju hem den 22a
men då är nog hon hos Minna, men hon kommer hit till Linköping
samma dag som vi kommer hem den 28:e, på henne födelsedag,
blir till att tokfira den här nere då;)

Saknar Maria och tjejerna ochså♥ Fick massa MMS från dom i helgen
då Maria och exCubus tjejerna åt 3rätters hos Maria, bara jag
å Alicia som fattades, varje sms värmde;)

Längtar tills jag blir faster♥ Tänker på det varje dag.



Kärlek till alla.

Kommentarer
Postat av: Emma

Weeehooooo!! Jag längtar också JÄTTEmycket!!<3

2010-09-27 @ 14:26:32
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Minna

Shit va långt hår du har nu! Att betala sådär mycket för att gå till frissan alltså...fy fan. Jag skulle nog satsa på att fixa det själv.

2010-09-27 @ 16:07:44
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Jo alltså jag hade ju tänkt det men jag vill att det blir riktigt gjort, för jag har ju tänkt ha såhär ett tag nu, just att hon måste först tona/färga mitt blonda hår rött först för jag har blekt bort pigment man måste ha, sen lägga en toning och får ihop det till så nära som den fägen hon lägger i resten av håret, och så nära min riktigt hårfärg som möjligt, känner att jag inte riktigt har kolla på allt sånt. Men det blir nog bara denna gång, sen fixar jag själv;)

2010-09-27 @ 16:47:01
Postat av: Anonym

Det var jättefint när du hade satt bak luggen sådär, du passade fint i det =)

2010-09-27 @ 19:21:18
Postat av: hei-na

fin blogg :)

2010-10-03 @ 10:33:32
URL: http://heddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0