Pälsbolero.

Hade velat haft en sånhär ljusrosa
till på lördag men det kan ju jag glömma..



Vi ska köpa kökslampa idag, vi är överrens
om modellen men inte storleken.
Jag har inte haft en kökslampa sen jag bodde på Frösön,
varken på skogsbruks eller på timmervägen, bara lysrören
som bruka ingå i köken, men å andra sidan äter vi sällan i köket.
Daniel vill alltid ha det mindre och jag är så less på det, jag köpte det
större utebordet fast Daniel ville såklart ha det mindre, jag skaffade en
1,80 säng när jag va singel som jag altiiid kommer ha för jag vill ha
det stora.
Vi har ett litet köksbord just nu och han tycker att den större lampan
kommer bli för stor till det bordet, men det han inte vet
är att vi kommer inte ha det bordet allför länge till...
Aja, får se hur det blir i eftermiddag.
eller denna



Hade velat haft Moa, Anneli och Minna här.
Moa är utbildad inom smink och
tjejerna har allt från Make up Store och livlig fantasi.
Så här kan det se ut när dom är i farten
(jag lånade den här bilden av dig Minna)




3 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag gillar den svarta lampan! Den skulle passa till allt tror jag. Stål-lampor eller vad man ska säga kan lätt se lite sterilt ut. Fast vissa gånger kan det ju va stilrent :)



Jag tror att du fixar sminkandet inför lördag galant! Ser fram emot bilder!

2011-02-16 @ 12:56:46
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack vännen!

Den svarta är mycke dyrare så vi får se;)

2011-02-16 @ 13:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0