Harrys var de ja!

Vi var ut och käkade, jag och finaste tjejerna.
Hade jätte trevligt med massa skratt
och god mat. Jag åt kyckling med wokade grönsaker
och vitlöks aioli.
Vi som jobbat började lite smått efter arbetets slut,
Sussa hade med sig "skumpa", den är så himla god
den där. Fick även den som fördrink hos Sussa på nyår.





Efter middagen kom Mias jätte snälla sambo och hämtade oss, Tove följde
med på vägen ochså. Hos Mia drak vi lite vin med
Kerims föräldrar men sen sa vi godnatt för vi skulle ju upp
å jobba dagen efter, hehe.
Hade skit trevligt!

Det som väntas nu snart är inventeringen,
alltså, gud vad jag inte ser fram emot den.
Maria klaga att lagret i Ösd och butiken kommer ta lång tid,
då ska se vårat lager! Vi har typ 4 lager-ställen plus att butiken
är två-våning! Skit...
Det jag ville komma till är att det blir stök och press
i februari, för det kommer bli sena kvällar, sista dagen innan allt ska vara klart
ska jag jobba 10-23, det kommer säkert bli endel extra tider och långa pass,
så då kommer vi absolut avsluta den veckan med välförtjänt party,
eventuellt i Johannas nya lägenhet! Längtar tills allt är över,
längtar till att få se Johannas place!

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0