Hackås bl.a!

Grattis till Daniel som tog körkort idag!!!
-------------------------------------------------------------------------------------
Sista veckan uppe bestod av Hackås, Kvarna,
tjejer, grannar, vin, hundlek, surströming, m.m

Jag å Renee fikade på Pause♥


Kom till Hackås kring 15.30, jag å pappa gick direkt
över gräsmattan och träffade upp kusin Anja plus hennes
morsa och hundarna, sen kom pappas Lena. Efter en halv
timme säger pappa att han vill bjuda alla på kallt vitt vin,
jag guppar på studsmattan och utbrast "Jag är på!"
Anja skulle köra senare men vi andra tog ett glas i solen och
skrattade åt hundarna,
snacka om njutning ♥ Senare blev det middag på Kvarna.


Nikita, Devil, Clintan och Oscar.

Renee kom till mig senare på kvällen och joinade mig på verandan med
vin å cigg, Renee skippade vinet då hon körde, kan dock inte säga
detsamma om ciggen ♥ ;)

Dag 2 i Hackås betydde drink hos Åsa som hon hotat med
i en vecka, sommar drinkar, sen Kvarna.

Älskade Åsa ♥
och hennes armband som jag köpt i present från Snö Of Sweden;)

Efter Kvarna kom Renee och det va super trevligt.


Faffa har byggt ett lust hus till pappa å Lena, han säger
att det är det sista han ska snickra då han är 80år men
nu har folk börjat höra av sig och vill ha ett lika, får
se om han kan stå emot att få hammra spik ;)



Hälsade på Grete i Svenstavik och hennes underbara Gloria,
snacka om glad unge ♥ Min present till Gloria, hängande glas kula.



Surströmmings premiär i Marieby för Daniel, han har aldrig ätit det
innan och tyckte jätte mycke om det, åt 4 fileéer!! ;)
I Love It!!!


Jennie som går på diet och inte är så förtjust i surströmming
fick soppa med räkor, crisp med gubbröra och nyttig glass med bär
som mamma fixat.


Grim, världen gulligaste unge ♥

Min vackra Emma å jag fikade på Törners och hade nån
timme med maaaaasssssa skitsnack, fy fan va gött ;) ♥



I lördags körde jag 75 mil, denna gång gick det trögt,
inte alls som när vi körde upp. Trött less och otrevlig.. tror jag..

Söndagen bestod endast av Sons of Anarchy
(och nu menar jag från morgon till 23),
turer med Nikita och kycklingsallad med stekt hallomi!



Första dagen på jobbet idag,
sa jag att jag älskar mitt jobb?? ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Jossan

Härlig vecka med massa mys har du haft! :) Vi får se till att tvinga ner emma till Linköping nu också. Jag har goda aningar! ;)

2011-07-18 @ 22:33:02
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Z

Jag har också goda aningar Jossan ;)

2011-07-18 @ 22:34:11
Postat av: Emma

:) Ja, ma for si som jag brukar säga:) Men jag känner suget att flytta ner jag också! Det var jättemysigt att träffa dig gumman. Är så glad att vi fick träffas mer än EN gång:) Älskar dig finaste Zandra!! <3

2011-07-18 @ 22:45:03
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Z

Emma du kommer komma ner, det känner jag!! ;)När syrran din kommer ner så kan du inte motstå oss godingar ;) DU är finast!

2011-07-18 @ 23:21:49
Postat av: anne

Underbaaaart! :)

2011-07-19 @ 00:39:38
URL: http://enna.blogg.se/
Postat av: Minna

Du verkar ha haft det hur bra som helst. Härligt! Och fan va roligt att Daniel tyckte om surströmming! Det är inte många som brukar göra det om man inte är uppväxt med det. Och grattis till honom (igen) för körkortet. Guld!

2011-07-19 @ 13:44:43
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0