.............

Ja det är alltså slut mellan mig och Daniel.
Tänker inte skriva så mycket om det. Ingen behöver tänka
på om nåt har hänt eller om nån har gjort nåt eller
om vi varit dumma mot varandra för det är egentliegn inget som hänt,
utan jag känner bara att vi måste gå vidare som solo.
Det är världens finaste jag släpper, en som alltid
ställer upp, kilar en på ryggen utan att behöva be om det, en som
är otroligt omtänksam, tålig, snäll och fin på alla sätt.
Men jag står fast vid mitt beslut plus att Daniel vill flytta
hem till Östersund.

Nu vet ni.

Jag söker lägenhet i Norrköping och Daniel kommer
flytta hem. Vi lever tillsammans och gör det bästa av situationen den
sista tiden, just nu är vi vänner och jag hoppas vi fortsätter så. Vi
ser våra serier ihop, vi handlar ihop och skrattar fortfarade ihop.

Nu vet ni.

Egentligen innerst inne vill jag inte flytta från Linköping, Ryd.
Trivs otroligt bra här. Älskar skogen intill mig och älskar att se grönområde
utanför uteplatsen. Tycker om Linköpings stadskärna, uteserverningar och
gillar staden utan spårvagn som komplicerar till stadsköring.
(rödljus i rondellerna i Norrköping, hehe)
Men lägenheten är en 3:a och för dyr för en själv...

Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Grete

Ska man avsluta ett förhållande är det ju underbart om man kan vara vänner. Era fem år tillsammans kommer alltid vara i ert minne, och jag hoppas ni kan fortsätta ha en relation även om den inte blir i ett förhållande.

2011-07-24 @ 18:42:39
URL: http://allmyglory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0