Me and my day.

Ledig fredag idag, har tagit det ganska lugnt,
fick ringa runt lite imorse eftersom en säljare
var sjuk. Typ aldrig nån som kan hoppa in, vi behöver fler
extra, eller vill ingen jobba???
Stucki hoppade in efter att ha jobbat 07-12 redan på Cubus Ingelsta,
snacka om pärla!

Shoppat har jag gjort, favoriten blir bandeau i
pajetter! Stort linne till de och mina spets cyckel byxor
så var nästa outfit klar!

Rea trosor från Cubus, byxor med dragkjedja från Vila,
liten hårinpackning och läppglas från Åhlens,
väska, bandeau och jacka från Gina, rea linne från Gina.

Fikade och läste lite på stan. Sen blev det middag hemma,
kyckling med svamp paprika och lök, fetaost, keso med smak
av grillad paprika och vitlöksdressing!



Var ute med Nikita på en bra tur sen kastade vi boll
i ishockey rinken.



Är för övrigt riktigt överrens med mitt hår,
vill inte ändra på nåt! Känns naturligt blond, ingen utväxt,
bra kvalite, slingorna jag gjorde i början av sommaren
verkar inte ha tagit skada på håret alls, har bra hårprodukter iofs...
Det skulle kunna få vara
liiiite länge men va fan, det växer ju ut...


Nu ska jag måla om naglarna, ny dag imorn med vettu,
jobb i helgen, det gör mig inget ♥

Kommentarer
Postat av: MoA

Du är jätte fin i håret nu. Passar både med blond och lugg. =)

2011-07-31 @ 00:35:29
URL: http://hellica.blogg.se/
Postat av: A

Vad himla fin du är stumpan!:)

2011-08-01 @ 08:56:24
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0