Njuter redan nu!

Imorn jobbar jag 10-17 sen blir det alltså semster,
första gången någonsin 3 veckor!!

Åker upp till Ösd på midsommardagen, lördag,
eftersom Daniel har fått uppkörningstid några dagar senare så blir det
likförbannat att jag får köra vägen upp, (han klarade teoriprovet idag!!)
på måndag åker han tåg till Linkan igen och på
onsdag åker han direkt med tåg til Borlänge,
vore inte vi om vi inte krångla...
Hinner inte mer än komma upp till Östersund så ska jag
åka med Renee till Borlänge på onsdag, iväg på Peace and Love
festivalen, den kommer bli bättre än
någonsin förutom att jag känner på mig att vi inte kommer ha lika tur
med vädret som dom två åren förut.

Just nu njuter jag i Linköping med sällskap av bror med familj



Grim är fan glad hela tiden, han flinar så fort
han ser en och har varit nöjd mest hela tiden.
Första natten skrek han tydligen kring 02 och fick matas
mitt i natten men jag sov som en stock och hörde inget,
resten av dagarna har gått super.
Jag har han gärna i famnen ofta och han är nöjd att
vara hos mig trots att vi inte träffats alltför ofta,
det gör faster nöjd ;) ♥

Midsommar närmar sig och det blir grillat här,
lugn kväll då vi alla siktar in styret mot Ösd på lördag morgon,
hoppas dock att midsommardagen blir allt annat än lugn,
varför skulle jag annars styra min bil dit upp? (Annel?;) )

Är lite nervös redan efter att komma tillbaka till jobbet sen,
då jag ska ha chefsrollen, hålla koll på allt,
styra upp allt, fan, dom flesta har ju jobbat längre än mig där..
Aja, ska göra mitt bästa.
Kommer sakna mina kollegor, min chef och mitt jobb
på semestern-faktiskt.♥


Saker och ting ändras nu.


Kommentarer
Postat av: Minna

Chefsjobbet kommer gå galant! Att du fick det fast du inte jobbat längst bevisar ju bara hur duktig du är! Ha så himla mysigt i Östersund och rocka på Peace & Love <3

2011-06-23 @ 09:58:04
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0