Me and my drum

Jag och Emma måste fan va dom snällaste
vännerna på denna jord, vi fixar och donar,
smider planer och lyckas få dom i lås.

Klassfesten för oss som gick ut 9:an för
10 år sen närmar sig och visst fan måste vi få ihop
alla nu! Dock fick vi reda på allt så sent så många kan
säkert inte planera in det pga jobb och pengar.
Mailade med Rebecca Eklund och hon jobbar
i Canada och kan såklart inte. Tror vi är ganska utspridda
över hela Sverige/världen ;)

Minna kunde inte, men Emma betalar resan upp
och jag betalar middagen, så min underbaring kommer
ochså med på klassfesten!! ;)





Emma och Minna på Urkult.

Imorn blir det jobb, sen fixas lite,
sen kommer chefen och hämtar upp för att köra mot
Finspång för 3rätters och för att se Mias show ;)



Lille Grimen blir 4månader idag;)




Snart fyller jag år;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Ja ni är verkligen dom snällaste :)

Jag längtar skitmycket! Woohoo!

2011-03-25 @ 19:43:50
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0