Sena bilder...

Har äntligen fått mina kort
från i jul, kortet blev det fel på när
jag kom hem så har själv inte sett bilderna
förrän nu.
PerÅke hjälpte mig att få dom, tusen tack!!

Såklart saknade jag mest bilder på lille Grim ♥


Men nn har han redan blivit en stor kille, har lånat
denna bild från Jennies profilbild, nu har han fått
en liten bebismage ochså;)



Dagen innan julafton fyllde Jennie år, så vi tjejer samlades
hos henne. Vi kom fram till att de va dumt att kallas
Cubus tjejer nu när vi bara är 3 av 6 som jobbar inom det
så det blev Järngänget, haha.
Jennie har efter många om och men blivit gravid, så när hon fyllde år
och magen börjat synats var hon gladare än nånsin. Hongick runt
med sin fina mage och bjöd oss tjejer på vin.

Det va så jäkla mysigt, det va 30minus ute men henne lägenhet va
fylld med ljus så det va så varmt å skönt, Nikita va med ochså
å hittade massa kattleksaker;) Jätte trevlig kväll!



Julafton var jag hela dagen hos bror och Jennie
med lille Grim, badade lillkillen och sen bara myste
vi hela dagen, sen till mamma.




Dagen efttar nalkades juldagen,
alla åkte till skalet men jag var inte upplagd
för det, tog det lugnt hos mor sen åkte
jag in till Anneli. Jag Emma å Anneli
drack vin å snackade en massa, sen till grebbarna
för spel och dricka, sen den nya krogen NewYork.






I mellan alla träffar sov jag hos
svärmor, var som sagt mer där än hon min egen familj.
Hann ju träffa farmor å farfar plus jul mat hos pappa
och Lena med Lenas barn+barnbarn.

När jag var hem i julas så fick jag veta att Anneli
gått ner 14 kilo sen den sommaren, 14kg!!
Är så otroligt stolt över henne. Hon och jag började
ju på aqua-pass varje tis och tors när jag bodde i Torvalla,
medans jag flyttade och sa upp träningskortet
var det ju nån som fick snurr på det hela:)
fan va duktig hon är! Minns att Simon bara log
när jag sa till han hur jävla snygg hon var och att hon varit
super duktig, haha.
Hon är min stora inspiration!!
Har lagt om maten efter jul och varit ute längre
och mer med Nikita, börjat med yoga.
Gick ner i januari och gick
ner i februari, känns jätte bra, JackRabbit-kilorna
ska bort!!


Ronny och Ted skulla ha kommit i helgen,
allt va bestämt tills för nån dag sen,
riktigt trist men det kommer fler gånger.
Schlager final i helgen ju! Ska dricka
"Minnas twister drinkar" då;)

Om ni missat så har jag mobil nu, köpte
den för 450 så den får duga så länge


har gått runt Ryd idag i ett underbart väder,
hann med och sola också.
Nu ska jag åka på Ikano,
handla lite på Willys, kolla in Cubus och Gina, handla dvd skivor
så jag kan bränna ut "The Fighter" som vi ska se när Daniel kommer
hem ikväll, imorn jobb!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)



klänningen köpte jag på JC och den kostade bara

29 kr



den var hur billig som helst! :)



kram

2011-03-11 @ 20:39:07
URL: http://lindafalt.devote.se
Postat av: TjockJennie:)

Åhhh jag saknar hela mitt Järngäng!!!!

Massa kram till dig!!

2011-03-12 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0