My day off.

Idag var jag ledig och åkte ner på stan.
Fikade cappuccino, päroncongac-tryffel
och en whisky-tryffel,
och började läsa boken som jag har
lovat att jag ska läsa ut.
Jag har ingen länk till Guns´n roses
förutom att min bror växte upp med deras musik,
jag själv vet liksom inga låtar eller nånting om dom,
(förtuom att Welcome to the jungle är deras låt)
fick bara för mig att denna bok skulle vara så pass intressan
att jag skulle tycka om den så pass att jag skulle läsa ut den,
då jag aldrig har läst ut en bok i hel mitt liv.



Åkte sen och klippte mig, skulle toppa och klippa upp tänkte jag.
I november klippte jag faktiskt bort 5cm själv för jag
hade inte tiden eller orken att ta mig iväg, dock har
inte min uppklippning blivit toppad på säkert ett år,
och det fick jag ju höra...
Jag har inte klippt mig hos en frisör nån gång, inte vad
jag minns iaf och en sak kom jag fram till iaf att dom säger
saker man inte vill höra.
Men hon visade hur mycket hon ville ta bort och jag
"mmm":ade mest, jag har inte haft lugg på sista tiden
utan bara kammat den åt sidan. Hon toppade den och klippte
den på snedden och jag blev jätte nöjd med den, den hade jag
inte ens tänkt klippa.
Hon la in leave-in-balsam och fönade och stylade mitt
hår jätte fint, blev jätte nöjd+ att det var bra pris.

Före och efter (jag har inte färgat håret utan
kameran råkade vara inställd på rött på
första kortet, haha)



Ny frissa (kommer dock aldrig själv få det att se ut såhär igen
men det var roligt denna eftermiddag iaf;)



Nu blire promenad med Nikita sen
"Black Swan" som Daniel tjatat om;)


*saknar Grimen*

Kommentarer
Postat av: A

Du blev galet snygg i håret stumpan!:) Puss

2011-03-02 @ 20:11:19
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: Minna

Som jag skrev på facebook - det blev så jävla snyggt! Färgen och frisyren passar dig så sjukt bra! Jag hoppas att du inte gör det mörkare.

2011-03-02 @ 20:20:15
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Grim

Grimen saknar dig oxå å tyckte du blev toksnygg i håret ;)

2011-03-02 @ 21:36:39
Postat av: Emma

Jag kika på Black Swan igår och tyckte den var riktigt bra gjord men shit vilken tung och mörk film. Jag var inte riktigt beredd på det när jag låg i sängen o morgonmös. Men den var bra:) Har du sett den nu, va tyckte du?

2011-03-04 @ 14:15:52
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Z

Alltså, jag fatta den nog inte riktigt. Tål inte musiken som är med och det där "klinkandet på pianot" ljudet... uuhhh.... Trodde Daniel skulle säga att den va dålig efteråt då den mest handlade om dansen och inte blev värre än vad den var men ha tycket den va skit bra... 3 av 5 kanske...

2011-03-04 @ 22:26:03
Postat av: Veronica

Å vad fint det blev! : ) du är så fin i lugg

2011-03-14 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0