Skriver några rader...

Helgen var jätte rolig.
Jobbade först på lördagen sen drog
vi alla tjejer till lilla Finspång, Norrköping.
Min kamera var på lagning men tog lite
kort med Mias kamera som kanske inte var allför
bra så vi får se om det blev nå bilder, haha.
Vi käkade 3rätters, sen show.

Showen heter Online, den va skit rolig,
gjorde lite narr av dom som hela tiden ska blggga,
kolla facebook och ständigt vara online,
är väl själv lite i den skaran men dom hade så rätt.
Mia körade bakom vissa låtar men hade många egna
låtar som bl.a Pokerface.

Det hela slutade med en låt som dom gjort om som dom kallade
"Offline, våga va offline", och dom hade så rätt;)
Vi drack lite vin, dansade lite på dabsgolvet
och sen drog jag å Mia hem till henne.
Blev lite rött vin där och sen sängen, skit bra kväll!!


Idag har jag å Daniel tagit långpromenad och myst
i soffan. Funderar på om vi ska se dom absolut sista
avsnitten av Lost ikväll, men vill inte att det ska ta slut:(
Vi har dragit ut på det länge nu...



Köpte denna thisha till Daniel,
tycker den är sååå snygg, från Cubus ;)


Började sola lite lätt för 2veckor sen, igår tog jag tag i
att skrubba bort all död hud innan jag börjar på allvar. Så
det blev ett skumbad igår och skrubb med handskarna,
nu är jag redo för att ta tag i solandet på riktigt.

Fyller år snart och skulle väl ha knopat ihop en lista
men kommer typ inte på nåt.
Önskar mig presentkort på MakeUpStore som man kan
använda till att dom gör en makeup på en,
plus att här i Linköpiong finns det kurser att gå
och det kan man använda presentkorten till ochså.
Önskar mig även presentkort på Cubus och Gina.

Ska önska mig nya Escada parfymen av Daniel och en middag ute,
av mamma önskar jag mig en svart vaxduk som jag ska ha på
mitt utebord.

Önskar mig hela L-word boxen men den verkar bara finnas
till säsong 5(?) Sexan kom ju ut för längesen men dom verkar
inte ha satt ihop den, nån som vet vart alla säsongerna är samlade?

Trodde jag tänkte önska mig en mini-pc men när
jag åkte och kolla idag kändes det inte som att jag vill ha
en sån. En vanlig bärbar i så fall.. men.. nje...


Vill ha en hitta nån snygg klänning till klassfesten,
har masssor av presentkort på Vila som jag fick för
nåt år sedan så jag kanske borde ta tag i det.
Har dock en klänning här hemma som de lutar mot annars...

Pratade en med Minna i 40min i veckan,
pratade med Emma igår efter att jag lagt mig i 50min,
jag å Renee har ringmöte nu ikväll och jag kan tänka
mig att det kommer ticka lika länge;) ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vill med ha den nya Escada parfymen, den luktar underbart! :D

2011-04-02 @ 19:48:20
URL: http://mammatillex.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Och L-world, en av de bästa serierna ever! :D

2011-04-02 @ 19:48:48
URL: http://mammatillex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0